Niža, šira i duža od klasičnog Passata, coupe-limuzinska izvedba CC od početka je šutke proglašena najljepšim Volkswagenom u povijesti. Isto praktički vrijedi i danas, tri godine nakon što je CC umirovljen, ali u drugom kontekstu: jedan je od najljepših rabljenih automobila uopće. Da podsjetimo: otkriven je 2008. i odmah dobio etiketu „CLS za mase”, s obzirom na koncept jednak tada već postojećem, navedenom Mercedesovom modelu.
Mekane linije, niža linija krova s položenim staklima i visoki bokovi s prozorima bez okvira, što su karakteristike sportskih automobila, a sve podloženo poznatom mehanikom mega popularnog Passata, bio je recept koji je proslavio CC. Prva serija trajala je do 2012., kad je napravljen temeljit redizajn, s malim promjenama u mehaničkom dijelu i micanjem oznake Passat iz naziva, kako bi se naglasila posebnost. Danas je CC i u svijetu rabljenih meta kupaca viših estetskih kriterija.
Prije eventualne kupnje, nije zgoreg imati sljedeće na pameti: u CC se sjedi malo niže nego u klasičnom Passatu, prostora ima podjednako, ali se zbog niže linije krova treba se nijansu više sagnuti pri ulasku. Izuzev nekih dotjeranijih detalja, poput instrumenata i još poneke sitnice, prizor za volanom je gotovo jednak Passatovom, ali zbog viših bokova i manjih ili jače nagnutih staklenih površina doživljaj je sportskiji, a preglednost nešto slabija nego iz klasičnog Passata. Pripazite na konfiguraciju stražnjeg sjedala, jer ima primjeraka sa samo dva sjedala, koji su tako i registrirani. Prostora ima kao u Passatu izuzev nešto manje po visini, a prtljažnik je začuđujuće velik. Izrada, materijali i oprema su vidljivo bolji u redizajniranom modelu, a isto vrijedi za osjećaj masivnosti, veličine i čvrstoće.
Vizualno i izradom CC iskače iz konfekcijskih okvira srednje klase, još uvijek je pojava na cesti i ima potencijala da postane klasik, a privlačnim za posjedovanje ga čini i tehnološko oslanjanje na Passat, omiljenu limuzinu hrvatskih kupaca. Sve se manje-više vrti oko poznatog, ekonomičnog i jakog 2.0 TDI motora na kojem su ispeglane praktički sve njegove mane s početka proizvodnje, posebno u novijem modelu. Stanje rabljenog, naravno, najviše ovisi o dosadašnjem održavanju, koje nije smjelo biti problematično, s obzirom da za CC u pravilu vrijede isti protokoli kao za klasični Passat. Prve serije imale su manje manjkavosti u završnoj obradi, no u pravilu krupnijih inženjerskih nedostataka jednostavno nema. Uz dobro održavanje i pametnu vožnju, CC će okrenuti i pola milijuna kilometara uz umjerene troškove, kao i klasični Passat.
Povijest modela
VW PASSAT CC
2008. predstavljen Passat u atraktivnoj formi sportske coupe-limuzine s četverim vratima. Duži, širi i niži od standardnog Passata odmah je pokupio ovacije pa se na isporuku čekalo mjesecima. Došao je s poznatom tehnologijom standardnog Passata, uz poneku manju posebnost u ponudi motora. Inače odlični turbobenzinski motori TSI (1.4, 1.8 i 2.0) očekivano nisu naišli na plodno tlo kod hrvatskih kupaca, pa 99,9 posto primjeraka ima dizelske 2.0 TDI motore. U prvim godinama nudile su se verzije sa 140 i 170 KS, u kombinaciji s ručnim i DSG mjenjačima te prednjim ili 4x4 pogonom. Top motor bio je benzinski atmosferski 3.6 V6 sa 300 KS.
2013. uvedene jače dizelske verzije od 150 i 177 KS
2015. predstavljen redizajniran model s novim nazivom CC, čime se želi naglasiti odmak od klasičnog Passata. Jači dizelaš ponovno pojačan, na 184 KS
CC 2.0 TDI DSG
Tehnički podaci
Cijena 199.900
Godište 2015.
Kilometraža 187.000
Motor turbodizelski, 1968 ccm
Cilindri/ventili 4/16
Snaga 130 kW/177 KS na 4200/min
Moment 380 Nm na 1750/min
Mjenjač automatski DSG, 6 stupnjeva
Pogon prednji
Dimenzije 490 x 186 x 141 cm
Osovinski razmak 271 cm
Prtljažnik 530 litara
Masa od 1515 kg
Najveća brzina 220 km/h
0-100 km/h 8,4 sekundi
Izmjerena potrošnja 6,7 l/100 km
C02 ispuh 133 g/km
REZERVNI DIJELOVI
Prednji diskovi (par) od 485 kn
Prednji amortizeri (par) od 690 kn
Spojka komplet od 3050 kn
Zamašnjak od 3620 kn
Hladnjak od 365 kn
Dizna (kom) od 2035 kn
Elektropokretač od 810 kn
Alternator od 1090 kn
CIJENE NA TRŽIŠTU
2009. od 65.000 kn
2011. od 80.000 kn
2013. od 95.000 kn
2015. od 110.000 kn