U novom izvješću Financial Timesa naglašava se nesklonost nekoliko proizvođača automobila da nastave ulagati u tehnologiju vodikovog goriva.
Ovo izvješće dolazi u trenutku kada Europska unija ulaže ogromne napore kako bi postigla ugljičnu neutralnost do 2050. godine, a vodik je jedan od ključnih energenata s kojim se to namjerava postići.
Prema izvještaju uglavnom su europski proizvođači ti koji se snažno protive tehnologijama koje uključuju vodik, a uključuju VW grupu, Stellantis, Mercedes-Benz i BMW. Međutim skupina proizvođača iz Azije poput Toyote i Hyundaija nastavlja agresivno zagovarati usvajanje vodika kao alternativnog goriva.
Prema riječima izvršnog direktora Volkswagena Herberta Diessa fizika koji stoji iza upotrebe vodika je nerazumna s obzirom da je potrebna dodatna baterija od otprilike 10 kW i električni motor kako bi se goriva ćelija uopće pokrenula.
U međuvremenu, Carlos Tavares, izvršni direktor grupe Stellantis, sugerirao je da su tvrtke koje se zalažu za vozila na vodik one koje zaostaju za razvojem baterija i EV tehnologije. Međutim, nisu svi proizvođači iz Europe protiv vodika. Renault vjeruje da postoji velik potencijal za komercijalna vozila da usvoje snagu vodika.
Renaultov šef alternativnih goriva, Philippe Prevel, želi zauzeti barem 30 posto tržišta vodikovih lakih gospodarskih vozila. Prema njemu svi kamioni koji bi htjeli postići domet veći od 300 kilometara trebaju gledati na vodik jer je to negdje granica gdje opterećenje koje stvaraju dodatne baterije i opterećenje koje kamion može nositi dosežu gornju granicu iskoristivosti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....