Kada su vani niske temperature ili pak iznimno vrući dani vjerojatno ste i vi razmišljali o tome da maksimalno skratite boravak izvan zagrijane/rashlađene kabine kod točenja goriva, već da ostanete u automobilu dok se toči. No, takva praksa mogla bi vam pružiti privremeni dobitak po pitanju komocije, ali baš i nije najbolja ideja.
Ovo je odgovor na pitanje, možemo li točiti gorivo dok motor automobila radi: najbolje, ne!
Problem je što postoji minimalna vjerojatnost nastanka požara, jer ostavljanje motora u radu povećava mogućnost paljenja plinskih para ako dođu u dodir sa statičkim elektricitetom. Rizik od požara je mogućnost zapaljenja para, a ne tekućina što bi moglo dovesti do eksplozije.
Najsigurnije je zato ugasiti motor automobila kako biste izbjegli i najmanju mogućnost požara, statički elektricitet ili paljenje lampice na kontrolnoj ploči.
Problem je i taj što bi se pri takvoj praksi mogao oštetiti motor, a iako to nužno ne označava kvar motora, mogla bi se upaliti dosadna lampica za provjeru motora "check engine". Automobili napravljeni tako da otkriju i najmanje propuštanje benzinske pare iz spremnika goriva, vodova za gorivo i motora.
To se može dogoditi kada umetnete mlaznicu da biste napunili auto gorivom prilikom otvaranja otvora goriva što omogućuje isparavanje benzina. Računalo u vozilu detektira ispuštanje pare i uključuje lampicu "check engine".
Osim isključivanja motora vozila, postoje i druge sigurnosne mjere koje možete poduzeti tijekom točenja goriva. Nikada ne pušite, jasno je i zašto, te nikad ne telefonirajte na mobitela jer i takva praksa teoretski može stvoriti statički elektricitet.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....