Mehaničke radionice su među sektorima koji primaju najviše pritužbi potrošača, a neke od njih se i češće ponavljaju. Mehaničarske radionice su sektor koji je u vrhu po broju, a godišnje prima ponajviše pritužbi zbog nesavjesno odrađenog posla.
Invarat, tvrtka specijalizirana za procjenu, vrednovanje i upravljanje štetama na nekim tržištima EU poput Španjolske, pripremila je izvješće koje uključuje tri uzroka koji motiviraju najčešće reklamacije u mehaničarskim radionicama: neovlašteni popravci, predugo vrijeme pružanja usluge i usluge koje nisu prilagođene potrebama kupaca.
1. Nedostatak pristanka
U nekim radionicama popravak obavljaju bez pristanka vozača i pravdaju ga uvjeravanjem da se radi o hitnom slučaju. Vlasniku vozila mora biti jasno da svaka operacija zahtijeva njegovo dopuštenje: mehaničar ne može djelovati na svoju ruku.
U takvoj situaciji, osim odgovarajuće reklamacije, potrošač može odbiti plaćanje usluge: radionica neće moći tražiti plaćanje usluge koja nema odobrenje vlasnika automobila. Također je preporučljivo zatražiti procjenu vozila prije nego što ga izvezete iz radionice.
2. Predugo vrijeme čekanja
Svaka mehaničarski zahvat zahtijeva određeno vrijeme i radionice obično naplaćuju po satu. Ponekad postoje oni koji iskoriste situaciju da to produže kako bi iz vašeg novčanika izvukli što više novaca. Da bi se to izbjeglo, vozač mora zatražiti minimalnu i maksimalnu procjenu popravka.
3. Iskorištavanje nedostatka znanja
Kada se upali jedna od lampica upozorenja na ploči s instrumentima, ponekad vozač nije svjestan njezina značenja. Njegov izgled ne mora nužno značiti prisutnost ozbiljne greške: to može biti nešto manje ili samo upozorenje.
Postoje radionice koje iskorištavaju nedostatak znanja kako bi kupca uvjerile da je popravak potrebniji nego što zapravo jest. Stoga ne škodi zatražiti ponudu od nekoliko različitih mehaničara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....