Mercedes-Benz AMG R63 je brza zvijer umotana u karoseriju monovolumena, a na tržištu rabljenih automobila ne postoji ništa slično tome. Ispod njegove dosadne vanjštine koja je prije svega obiteljski-poslovno funkcionalna, krije se glasni 6,2-litreni V8 s 510 konjskih snaga i 630 Nm okretnog momenta.
Ima šest sjedala sa svim luksuzom koji biste očekivali od vrhunskog Mercedesa, prenosi snagu na sva četiri kotača i može biti jedan od rijetkih "serijskih sleepera" na cesti.
Jedan od ovih vrlo rijetkih auta nedavno se pojavio na aukciji, a to je privuklo mnogo pažnje jer je ovaj model nevjerojatno rijedak. Mercedes je napravio samo 200 primjeraka za cijeli svijet, što ga čini ne samo najrjeđom R-klasom, već je i među najrjeđim AMG modelima ikada proizvedenim.
Vjeruje se da je nešto više od polovice stiglo do SAD-a, a i danas 17 godina nakon prestanka proizvodnje, odlično drži cijenu. Na tržištu ga je nemoguće pronaći jeftinije od 30.000 dolara, a ovaj primjerak prodan je za 50.000 dolara na Cars&Bids.
No ova aukcija je otkrila i drugu, tamnu stranu, ovog automobila. Njihovo održavanje može biti iznimno skupo, tako da je od početka 2019. prodavatelj ovog auta skupio račune za servis od ukupno 42.500 dolara.
Riječ o ogromnoj svoti za rabljeni auto koji vrijedi otprilike isti iznos, no sasvim je očekivano da su održavanje i popravci za ovakav luksuzni i brzi auto vrlo skupi. Samo jedan račun kojeg je objavio prodavatelj bio je na 17.020,06 dolara.
To je uključivalo zamjenu klinova na glavi za koje je potrebno otprilike 25 sati rada. Dok je bio u servisu, vlasnik je odlučio i nadograditi automobil dijelovima Weistec Engineering uključujući ispušni sustav od 4495 USD.
S pozitivne strane, ovo je vjerojatno jedan od najboljih primjeraka R63 s obzirom na to da ga je vlasnik jako dobro održavao. Čini li ga to sada dobrom kupnjom? Vjerojatno ne, jer ako su troškovi održavanja i servisa do sada bili tako astronomski, vjerojatno će se to događati i u budućnosti.
Zanimljivo je da ovaj automobil očito ima ozbiljne prerade na motoru koje mu daju 630 KS i 750 Nm. No ne postoji neki zapis mjerenja snage koji bi to potkrijepio.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....