Tehnološke novotarije olakšavaju život vozačima, a tako je i s automatskim sustavom sklapanja retrovizora koji poznajemo već godinama.
Kad zaključate automobil, retrovizori se sklope čime se smanjuje mogućnost njihovog oštećenja dok je automobil parkiran. Isto tako, kod uskog parkiranja, postoji prekidač kojim ih možete ručno sklopiti kako biste lakše ušli na parking, primjerice na usko parkirno mjesto u podzemnim garažama, gdje se često lakše provlačimo između automobila jer su retrovizori sklopljeni.
Kod starijih automobila bez tog elektronskog sustava, vozači prije odlaska često sami ručno sklope retrovizore kako bi izbjegli iznenađenja.
Ako nemate kasko, današnji retrovizori vrlo su skupa komponenta za zamjenu posebno ako su sklopivi s grijanim stakalcem i ako se automatski pomiču prema dolje kod parkiranja u nazad kako biste bolje vidjeli gdje je rub nogostupa. Takvi su najskuplji.
Međutim, određeni napredak može imati i loše strane, a tako je i kod ovog sustava i ono što mnogi ne znaju je da se to može okrenuti protiv njih. Naime, otvoreni retrovizori vizualno povećavaju širinu automobila za druge vozač u prometu. Na taj će način prilikom vožnje i prolazaka pored vašeg parkiranog automobila to činiti na većoj udaljenosti, čuvajući vlastite retrovizore i one parkiranog automobila, pa će često čak i usporiti.
Dakle, ako su vam retrovizori sklopljeni, a pored vašeg automobila prolazi drugo vozilo, postoji velika mogućnost da će si zbog vaših sklopljenih retrovizora i vizualizacije dopustiti bliži prolazak kad može doći do njegove pogrešne procjene širine prostora te vam može stradati lim na bočnoj stranici automobila.
Zapitajte se jeste li ikad uočili neko oštećenje na vanjskim rubovima prednjeg ili stražnjeg branika, ili na bočnoj stranici automobila izloženog prometu, jesu li vam bili sklopljeni retrovizori...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....