Keramički premaz laka, kao što je većini vozača dobro poznato, omogućava da automobil uvijek izgleda čist i sjajan. Konkretno, da se prljavština na njega teže prima, što će olakšati održavanje i pranje automobila, ali i da bude otporniji na razne površinske ogrebotine i oštećenja. Pritom se najbolji premazi na tržištu temelje na iznimnoj mehaničkoj i kemijskoj otpornosti, a kako to upućuje i njegov naziv, trajnost mu je 36 mjeseci, odnosno čak tri godine.
Primjenjuje se na lakiranim površinama, za rezultat pruža iznimnu tvrdoću, a ujedno je vrlo fleksibilan i povećava sjaj vozila. Ne manje važno, primjerice Sonaxov proizvod razlikuje se od sličnih konkurentskih proizvoda i po tome što je vrlo lagan za nanošenje: prilikom njegovog nanošenja na željenu površinu nije potrebno nositi nikakvu zaštitnu masku. Takav proizvod u sebi ne sadrži kemijski sastojak silicijeva dioksida (SiO2) koji je štetan za zdravlje ako ga se udiše, što znači da je i zdravstveno prihvatljiv...
Premaz CC36, inače, dolazi u kompletu koji se sastoji od tri glavna preparata. Poseban keramički sprej služi za pripremu laka poslije poliranja i prije nanošenja samog keramičkog premaza, potom sami keramički premaz te na kraju preparat koji služi za davanje vrhunskog sjaja te vrsnu hidrofobnost laka. Osim njih, u setu se dobiva i zaštitna rukavica, zatim dvije spužvice koje su označene brojevima 1 i 2, za nanošenje keramičkog premaza, a tu je i ultra fina krpica za nanošenje. Uz proizvod se, svakako treba spomenuti, dobiva i pisana garancija na 36 mjeseci.
Što se same primjene proizvoda tiče, za početak je posebno važna priprema vozila. Izuzetno je važno automobil temeljito dekontaminirati od bilo kojih čestica koje se tijekom vremena nakupljaju na lak. Primjerice, sitnih čestica od kočnica na pragovima, industrijske prašine koja se najviše nakuplja na stražnjem, prtljažnom prostoru, krovu, poklopcu motora... To je najbolje učiniti s posebnom glinom istog proizvođača, koja je namijenjena baš za odrađivanje takvih poslova, zatim otapalom industrijske prašine te, konačno, aktivnom pjenom.
Nakon toga, ako se ne radi o sasvim novom autu potrebno je profesionalno strojno ispolirati vozilo i to, ovisno o stanju laka, minimalno u tri faze. Prva faza podrazumijeva grubu pastu za uklanjanje svih jačih oštećenja na laku, druga faza poliranja uključuje pastu namijenjen za mašine za poliranje, a u trećoj fazi na red dolazi poliranje s još finijom pastom pri čemu treba istaknuti da niti ona, kao niti ranije spomenute paste, u sebi ne sadrži nikakve voskove niti primere. Tek nakon toga, na površinu se nanosi keramički premaz CC36...
Ukratko
Nakon temeljitog čišćenja od čestica koje se nakupljaju na laku, tijekom pripreme za nanos keramike treba profesionalno strojno ispolirati vozilo i to, ovisno o stanju laka, u barem tri faze. Uz proizvod se dobiva i pisana garancija na 36 mjeseci, a cijene startaju na oko 4500 kuna, za nove aute koje ne treba polirati
Komplet se sastoji od Ceramic Coating Prepare spreja koji služi za pripremu laka poslije poliranja, Basecoat 1 je sami keramički premaz, a Glooscoat 2 služi za davanje vrhunskog sjaja te vrsnu hidrofobnost laka. U setu se dobiva i zaštitna rukavica i dvije spužvice označene brojevima 1 i 2 za nanošenje keramike