Mehanička jednostavnost električnih automobila trebala bi biti njihova vrlina – činjenica da imaju manje pokretnih dijelova trebala bi smanjiti račun servisa. No jedan vlasnik Modela 3 kod Teslinog ovlaštenog servisa nije dobio malen račun.
Naime, nakon što je pregazio neko smeće na cesti, Tesla mu je navela cifru od 16.000 dolara (101.625 kuna) kako bi popravila štetu. Da stvari stavimo u širu perspektivu, to je gotovo polovica cijene potpuno novog Modela 3.
Na sreću, zahvaljujući neovisnim servisima diljem zemlje, ono što se u početku činio kao najgori dan u životu, pokazao se samo napornim. Indy je vratio Model 3 na cestu za samo 700 dolara (4446 kuna).
Tehničari u Teslinom servisnom centru naveli kako je automobilu potreban potpuno novi paket baterija, jer je slomljena komponenta bila glavni dio jedinica. Očito, garancija Modela 3 nije bila dovoljna jer je kriv vozač.
YouTuber Rich Benoit i ekipa iz Electrified Garage očito nisu zamijenili paket baterija, što konačna cifra daje naslutiti. Umjesto toga, neovisni servisni centar odsjekao je prirubnicu i popravio spoj crijeva za rashladnu tekućinu koristeći vrstu okova koji je dostupan u trgovinama za kućne potrepštine.
Priče ove vrste rezultat su 'Pravila o popravku' koje je predložio predsjednik Joe Biden. Naime, američki predsjednik je prošlog petka potpisao izvršnu naredbu usmjerenu na promicanje konkurencije u američkom gospodarstvu koja bi mogla spriječiti proizvođače svih vrsta robe da nameću ograničenja na samostalne popravke.
S obzirom na to da ovaj Model 3 nije 'spašen' u njihovom servisnom centru, Tesla ima politiku da takvi automobili više nemaju pravo na upotrebu njihove 'Supercharger' mreže.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....