U hladnim mjesecima s noćnim temperaturama "ispod nule" korištenje strugača za led je već standardna jutarnja praksa. Ali, što napraviti ako vas zatekne led na unutarnjoj strani vjetrobrana?
Led se, naime, stvorio jer se vlaga u kabini kondenzirala na staklu, a zatim se smrznula kada je temperatura pala ispod nule. Najbolji savjet na licu mjesta je ukloniti vlagu otvaranjem vrata i provjetravanjem automobila.
Ako to ne uspije, zgrabite strugač za led i upotrijebite ventilaciju s toplim zrakom na vjetrobran. Polaganje krpe ili ručnika preko gornje plohe instrumentne ploče upiti će vodu iz leda koji se topi. Nemojte koristiti tekućinu za odmrzavanje iznutra, jer pare kemikalije mogu biti štetne za zdravlje.
Nadalje, brojni noviji automobili imaju integrirani senzor vlage koji pomaže sustavu klimatizacije procijeniti količinu rose na vjetrobranskom staklu što bi trebalo spriječiti zamagljivanje.
Isto tako, korištenje recirkulacije zraka ili isključen klima uređaj također može uzrokovati zamagljivanje vjetrobranskog stakla. Da biste to spriječili, koristite klima uređaj u "automatskom" načinu rada.
Također, održavanje unutrašnjosti vjetrobranskog stakla suhom krpom spriječit će stvaranje leda tijekom noći.
Najvažnije: uklonite snijeg s cipela prije nego uđete u automobil jer upravo vlažni tepisi pospješuju kondenziranje stakala. Isto tako i vlažna odjeća pospješuju zaleđivanje unutarnje strane vjetrobrana, pa ne ostavljajte u automobilu kao ni druge vlažne stvari.
Možete čak i izvaditi tepihe kako biste ih osušili u svom domu preko noći ili koristiti gumene prostirke tijekom zimskih mjeseci. Jutra će vam sigurno biti ugodnija i s manje problema prije vožnje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....