video

Uz ovu metodu iz kućne radinosti, vaše će brave na automobilu ponovno raditi kao da su nove

Iako najmoderniji modeli nemaju fizički ključ za otvaranje i pokretanje, postoje milijuni automobila koji i danas koriste ključ

Olovka i ključ

 TikTok screenshot

Prvi automobili nisu koristili ključeve. Njihov dizajn, sličan konjskim zapregama, nije zahtijevao brave. Godinama kasnije, tijekom prvog desetljeća 20. stoljeća, uvedeni su motori s električnim startom i situacija se počela mijenjati, automobili su postajali sve skuplji strojevi za kojima su drugi ljudi čeznuli.

Zapravo, sam Henry Ford vezao je svoj Ford T za stup i pričvrstio ga lokotom kad god je mogao nakon parkiranja. To se smatra jednim od prvih protuprovalnih uređaja u povijesti. Iako je velika promjena nastupila 1916. s lansiranjem Cadillaca Type 53. Ovo je bio prvi proizvodni model koji je uključivao ključ za pokretanje i, u nekim primjerima, za otvaranje i zatvaranje vrata, piše El Motor.

@ferreterialallave Hoy os enseñamos un truco muy útil que seguro que muchos no conocíais. Con un simple lápiz, podrás hacer que tu cerradura funcione mucho más ligera gracias material del que está fabricado, el grafito. ✏️✏️ ¡Esperamos que este TIP os pueda sacar de algún apuro! 🚪 #ferreteria #parati #viral #home #ferretero #TIP #cerradura ♬ Aesthetic Song - Tollan Kim

Iako najmoderniji modeli nemaju fizički ključ za otvaranje, zatvaranje i pokretanje, postoje milijuni automobila koji i danas koriste ključ. Auto brave su habajući dijelovi, posebno one za pokretanje automobila. Ponekad prestanu raditi svoj posao kako treba. Ključ se umetne u jednu od brava i treba se potruditi okrenuti da bi se vrata otvorila ili auto pokrenuo.

Brave zapinju kada neki njihovi dijelovi ili ključevi postanu previše suhi ili zahrđali te ih je potrebno podmazati. Za podmazivanje postoji mogućnost korištenja određenog proizvoda koji se prodaje na tržištu ili ga možete pokušati popraviti na licu mjesta običnom olovkom.

U mnogim prilikama okolnosti ne dopuštaju kupnju jednog od ovih maziva ili je vozač usred ničega i mora ponovno otvoriti vrata ili pokrenuti automobil.

image

Ključ u bravi (ilustracija)

Profimedia

Operacija je vrlo jednostavna, morate protrljati ključ i njegove zube vrhom olovke. Jezgra olovke je štapić grafita u kombinaciji s mašću i glinom. Osim toga, sam grafit, koji je suho mazivo i s kojim se proizvodi većina sprejeva za otvaranje brava na tržištu. Mast i glina također djeluju podmazujuće.

Nakon laganog trljanja ključa olovkom, potrebno ga je umetnuti u bravu i pažljivo okrenuti na obje strane, dopuštajući grafitu i drugim elementima da omekšaju unutrašnjost cilindra. Za nekoliko sekundi, ključ će ponovno glatko raditi i vrata ili starter ponovno će raditi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. svibanj 2024 16:08