Prvi automobili nisu koristili ključeve. Njihov dizajn, sličan konjskim zapregama, nije zahtijevao brave. Godinama kasnije, tijekom prvog desetljeća 20. stoljeća, uvedeni su motori s električnim startom i situacija se počela mijenjati, automobili su postajali sve skuplji strojevi za kojima su drugi ljudi čeznuli.
Zapravo, sam Henry Ford vezao je svoj Ford T za stup i pričvrstio ga lokotom kad god je mogao nakon parkiranja. To se smatra jednim od prvih protuprovalnih uređaja u povijesti. Iako je velika promjena nastupila 1916. s lansiranjem Cadillaca Type 53. Ovo je bio prvi proizvodni model koji je uključivao ključ za pokretanje i, u nekim primjerima, za otvaranje i zatvaranje vrata, piše El Motor.
Iako najmoderniji modeli nemaju fizički ključ za otvaranje, zatvaranje i pokretanje, postoje milijuni automobila koji i danas koriste ključ. Auto brave su habajući dijelovi, posebno one za pokretanje automobila. Ponekad prestanu raditi svoj posao kako treba. Ključ se umetne u jednu od brava i treba se potruditi okrenuti da bi se vrata otvorila ili auto pokrenuo.
Brave zapinju kada neki njihovi dijelovi ili ključevi postanu previše suhi ili zahrđali te ih je potrebno podmazati. Za podmazivanje postoji mogućnost korištenja određenog proizvoda koji se prodaje na tržištu ili ga možete pokušati popraviti na licu mjesta običnom olovkom.
U mnogim prilikama okolnosti ne dopuštaju kupnju jednog od ovih maziva ili je vozač usred ničega i mora ponovno otvoriti vrata ili pokrenuti automobil.
Operacija je vrlo jednostavna, morate protrljati ključ i njegove zube vrhom olovke. Jezgra olovke je štapić grafita u kombinaciji s mašću i glinom. Osim toga, sam grafit, koji je suho mazivo i s kojim se proizvodi većina sprejeva za otvaranje brava na tržištu. Mast i glina također djeluju podmazujuće.
Nakon laganog trljanja ključa olovkom, potrebno ga je umetnuti u bravu i pažljivo okrenuti na obje strane, dopuštajući grafitu i drugim elementima da omekšaju unutrašnjost cilindra. Za nekoliko sekundi, ključ će ponovno glatko raditi i vrata ili starter ponovno će raditi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....