Dobre performanse i štedljivost, ali uz klopotav zvuk, osigurali su mu mjesto i u novoj Zafiri, a najbolje lice pokazuje pod prednjim poklopcem Merive. Motor s dva bregasta vratila, 16 ventila, turbopunjačem promjenjive geometrije i intercoolerom, serijski je opremljen i filtrom čađe. Moderna tehnologija zahvaljujući kojoj ispunjava normu Euro 5 norme.
Motor već od 1600 okretaja vuče ujednačeno, a najveći okretni moment od raskošnih 300 Nm razvija u području od 2000 do 2500 okretaja. Premda ukupna težina premašuje 1,5 tona, tek su povišena karoserija i položaj za upravljačem podsjetnik da Meriva nije namijenjena jurnjavi. Uz okretnost u gradu, ima i sve preduvjete za ugodnu vožnju na otvorenoj i autocesti. Razlog za to je precizan upravljač, dok ovjes ne uspijeva uvijek filtrirati sve neravnine podloge.
Posebice se to osjeti na stražnjim sjedalima, no dio krivnje snose i niskorpfilne gume na aluminijskim naplacima od 17 colnim (opcija). Zauzvrat, zvučna izolacija je na visokoj razini i tek pri prvom jutarnjem paljenju ili razvlačenju okretaja, buka motora glasnije prodire u putnički prostor.
Mjenjač sa šest stupnjeva pokazuje poneku nepreciznost u hodu ručice pri brzim izmjenama, ali zahvaljujući izdašnom momentu motora i dobro odmjerenim stupnjevima mjenjača za tim često nema ni potrebe. Premda visina karoserije ne ide u prilog aerodinamike, testna Meriva može se pohvaliti i više nego prihvatljivom potrošnjom - prosječnih 6 l/100 km uz spremnik u koji stane 54 litre jamči doseg od najmanje 850 km. Cijena testnog modela je visoka, no, u pitanju je doista potpuno opremljeni primjerak s paketom Enjoy.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....