Zovu crossoverskog ušminkavanja karavanskog modela nisu odoljeli ni u Citroënu… Trend je pokrenuo Volvo XC70, recept je kopirao potom Audi s modelom Allroad te do danas brojni drugi, poput Opela s modelom Insignia Country Tourer ili Peugeota s modelom 508 RXH. I Citroën je sada povukao identičan potez kako bi odgovorio na zahtjeve tržišta, pa svom karavanskom C5 osigurao bolju slobodu kretanja uz atraktivniji, rekli bismo off-roaderski izgled… Aluminijske zaštite podvozja sprijeda i straga, kromirani poklopci retrovizora, veliki kotači, paket plastičnih dodataka - sve to rezervirano je za izvedbu CrossTourer.
Uklapa se ovdje i specijalitet marke ovjes Hydractive III+, a zahvaljujući njemu, karoserija je do 70 km/h uzdignuta od tla za 1,5 cm više. Kako niti to nije dovoljno za uvjerljiviji nastup na terenu, automatski se podiže za 6 cm pri brzinama do 10 km/h, odnosno 4 cm u vožnji do 40 km/h. S druge strane, pri većim se brzinama maksimalno spušta, kako bi se postigla što bolja aerodinamika i smanjila potrošnja. Tako možete bezbrižno voziti makadamskim putevima na sigurnoj udaljenosti od tla, a dojam bi bio još bolji da su gume mesnatije od šminkerskog profila 245/45 R18…
Izostanak pogona 4x4 Francuzi su nadoknadili pritom sustavom kontrole proklizavanja Intelligent Traction Control, koji omogućuje raspodjelu momenta među pogonskim kotačima te napredovanje po snijegu i blatu bez proklizavanja. Sve to dobro dođe kad zagusti, makar bi u izazovima na terenu, ali i na skliskom asfaltu, još bolje došao pravi pogon na sve kotače. Po pitanju udobnosti hidroaktivni ovjes daje specifičan dojam ‘lebdenja na zračnom jastuku’, a sve postaje tek malo tvrđe pritiskom na tipku Sport kada elektronika ukrućuje opruge. Uglavnom, tko cijeni udobnost pri krstarenju autocestom, cijenit će i vožnju u C5 CrossToureru, a po pitanju prostranosti kabine za sve putnike i obujma prtljažnika neće imati ni najmanje zamjerke.
Po pitanju motorizacije dizelski 2.0 HDi sa 163 KS oduševljava. Tih i uglađen u radu nije ni rastrošan, pa se zadovoljava u prosjeku s tek 6,5 litara na svakih 100 km, premda nismo imali posebno laganu nogu na gasu… Performanse su sasvim zadovoljavajuće: 9,3 sekunde do 100 km/h i najveća brzina od 210 km/h sasvim su solidne brojke, pa snažniju izvedbu sa 2,2-litrenim dizelašem i 204 KS guraju u isključivu kategoriju prestiža jer stoji 275.110 kuna do registracije. Testnom su primjerku brojne doplate cijenu povisile s osnovnih 238.372 kuna na 264.222 kuna pa ako imate taj novac, volite udobnost, rafiniranost i maštate o avanturi, Citroën C5 CrossTourer 2.0 HDi možete slobodno dodati popisu želja.
2.0 HDi Exclusive
TEHNIČKI PODACI
Motor turbodizelski, 4 cil.
Obujam 1997 cccm
Snaga 120 kW/163 KS pri 3750/min
Moment 340 Nm pri 2000/min
Mjenjač ručni, 6 stupnjeva
Dimenzije 483x186x148,5 cm
Osovinski razmak 281,5 cm
Prtljažnik 535/1490 litre
Gume 245/45 R18
Masa 1585 kg
Ispuh CO2 133 g/km
Brzina 210 km/h
0-100 km/h 9,3 sekundi
Potrošnja 6,5 l/100 km
Cijena 238.372 kn
Cijena testnog primjerka 264.222 kn
SERIJSKA OPREMA
automatska klima * ESP * tempomat * alu naplaci od 18 cola * presvlake od kože i tkanine * grijana i el. namjestiva prednja sjedala * grijani i el. namjestivi i preklopivi retrovizori * el. podizači stakala * el. parkirna kočnica * putno računalo * stražnji parking senzori * upravljač namjestiv po dubini i visini * maglenke...
DOPLATE
* metalik lak 4000 kn * navigacija + kamera za vožnju unazad 12.000 kn * zakretna ksenonska svjetla 6000 kn
UKUPNO 22.000 kuna
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....