Prednost na strani Citroëna je i oprema, jer objektivno Up! ima ono najosnovnije. No, pitanje je treba li vam više. U početnu cijenu uračunata je klima (naravno, manualna), zatim ABS, četiri zračna jastuka, traction control, električni paket (doduše vozač može spuštati samo svoj prozor) te radio, koji baš i nije najkvalitetniji, ali svira. Realno više nije potrebno, iako je u tom pogledu C1 ipak u prednosti. S druge strane Up! se doima čvršće i sigurnije.
Nešto jači Citroën
Jedan je kolega igrao na kartu sigurnosti rekavši kako se ne bi volio sudariti u C1, ali stoji činjenica da oba vozila imaju pet zvjezdica na Euro NCAP crash testu. Nedvojbeno je da Up! izgleda čvršće, kao mali Golf, i to je velika prednost. Prednost na strani Up!-a je i njemačko porijeklo koje će jednog dana kod ponovne prodaje imati i konkretan financijski efekt. Na je papiru Citroënov motor sa 68 konja jači (Up! ima 60 konja), ali riječ je objektivno o dva trocilindraša sa svim prednostima i manama.
Citroën mrvicu bolje ubrzava (14,2 nasuprot 14,4 za Up!), ali “švabo” vraća lopticu s krajnjom brzinom (160 km/h, odnosno 157 km/h za C1). Sve u svemu većih razlika tu nema. Oba modela imaju klasičan zvuk mlinca za kavu, koji čak postaje simpatičan nakon nekog vremena. U vožnji oba se ponašaju u skladu s očekivanjima, ali manja prednost ide na stranu Up!-a, koji je opet malo konkretniji. Potrošnja je u decilitar jednaka, tako da tu nema pobjedika.
Jeftinija verzija
Između ova dva testirana modela mi bismo odabrali VW Up! jer bi se s godinama mogao pokazati kao isplativija investicija. S druge strane, postoji osnovna verzija Citroëna C1 koja stoji 57.000 kuna i koja bi zapravo mogla biti i veća konkurencija, jer je tu riječ o razlici od 13.000 kuna koja više nije zanemariva i tu bi i priča o pobjedniku mogla imati drugačiji ishod.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....