Naš novi bijeli Hyundai i30 u trovratnoj verziji, sa 1,4-litrenim benzincem snage 100 KS, počeo se od samog starta produženog testa ozbiljno razrađivati. Dosad smo ga, uz izuzetak pet-šest službenih putovanja, većinom koristili u gradskoj vožnji, pa su uz nju uglavnom vezani i prvi dojmovi. Pogonski sklop, a pogotovo osnovni motor sa 100 KS, pritom se pokazao uvjerljivijim od očekivanja. Radi mirno i tiho te u suradnji s vrlo solidnim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem čini dobitnu kombinaciju.
Daha mu unatoč relativno skromnoj snazi u svakodnevnoj upotrebi uglavnom ne nedostaje i bez problema se nosi sa 1,3 tone teškom, ali oku vrlo dopadljivom, gotovo cupeovskom karoserijom. Barem do trenutka dok je ne pretovarite s više od dva putnika i pripadajućom prtljagom. Performanse su, zapravo, sasvim pristojne. Oko 13,2 sekunde do stotke i krajnjih 182 km/h nisu loši rezultati, baš kao ni prosječna potrošnja od 7,7 litara, koliko nam je dosad trošio i30. I to bez uređaja za isključivanje motora na semaforu (ISG), koji je trenutno rezerviran samo za poseban, skuplji paket opreme nazvan Edicija.
Gašenje i paljenje na semaforima nam, moramo priznati, i nije nedostajao. Više nam je znao zasmetati izostanak normalne krovne rasvjete, jer i30 u paketu iLike dolasi s jednim, straga smještenim i prilično slabašnim svjetlom. Sve ostalo zasad štima. Što se generalno tiće srednje opreme iLike sve je tu: LED dnevna svjetla, detalje karoserije u boji auta, klima uređaj, upravljač i mjenjač u koži, radio/CD/mp3, daljinsko centralno zaključavanje, putno računalo, ABS, ESP, upravljač podesiv po dubini i visini, dva zračna jastuka…
HYUNDAI i30 1.4
TEHNIČKI PODACI
Motor: benzinski, 4 cil.
Obujam: 1396
Snaga: 73 kW/100 KS pri 5500/min
Moment: 137 Nm pri 4200/min
Mjenjač: ručni, 6 stupnjeva
Dimenzije: 430x178x147 cm
Osovinski razmak: 265 cm
Prtljažnik: 378 litara
Gume: 195/65 R 15, Hankook
Težina: 1260 kg
Co2 ispuh: 139 g/km
Brzina: 182 km/h
0-100 km/h: 13,2 sekundi
Potrošnja: 7,3 litre
Cijena 95.960 kuna
Cijena s alu naplacima 99.740 kuna
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....