Kao i svaki auto, i Jeep Renegade najbolji dojam ostavlja u skupljim verzijama, ali kakav je s osnovnom opremom? Da nema tek 16-colnih naplataka koji u sklopu s podnicom odmaknutom 20 centimetara od tla te četvrtastom i robusnom karoserijom, izgledaju ponekad smiješno mali, rekli bismo.- pa isti je kao i u skupljim izvedbama. I osnovna oprema Longitude, naime, objektivno gledano, nudi sve potrebno za dobar doživljaj vožnje, a tko baš želi postići uvjerljiviji izgled sukladan 21.370 kuna skupljoj verziji Limited, dovoljno mu je doplatiti tek 2280 kuna za veće, 17-colne naplatke i već time će dobiti sasvim lijep i uvjerljiviji izgled.
Kako bilo, i u osnovnoj izvedbi četvrtasta karoserija izgleda podjednako zanimljivo, koliko urbano toliko i iskonsko terenski. S ravno odrezanim prednjim dijelom, tradicionalnom maskom sa devet rebara i okruglim svjetlima budi duh nekadašnjeg Willysa i daje naslutiti da se i u unutrašnjosti krije štošta zanimljivo. U njoj ravne površine i povišen strop nude puno više mjesta no što se može nazrijeti izvana, a ostavlja dojam tenkovske čvrstine i krutosti. Oprema je, zapravo, sasvim dobra. Tu su automatska dvozonska klima, dodirni zaslon multimedije(djeluje doduše, premalim u odnosu na današnje standarde), tempomat, izvrstan 4x4 pogon… Uostalom, cijena od 223.100 kuna ne trpi veće nedorečenosti u opremi, pa bila ona i osnovna.
Mjenjač je u ovoj kombinaciji ručni sa 6 stupnjeva i - odličan je. Ručica lijepo legne u ruku, hodovi su mekani i precizni, bez zapinjanja i kad je mjenjački sklop hladan, pa ni vožnja gradom uz češće šaltanje nije naporna. Dobar proračun omjera mjenjača adekvatno iskorištava prilično velike potencijale 2,0-litrenog dizelaša od 140 KS i 350 Nm, pa motor i iz niskih okretaja može povući prilično silovito. Renegade je zato i s ručnim mjenjačem užitak voziti.
Udoban je i pregledan, mali i zadebljan volan savršeno sjeda u ruku i daje vrlo dobar povratni osjećaj, a ugođaj posebnosti i svojevrsne nadmoći daju i povišeno sjedenje, terenska ručka ispred suvozačkog sjedala te debeli uspravni prednji nosači krova, između kojih kroz okomiti vjetrobran puca pogled na ravan i visok poklopac motora. Naginjanje je iznimno umjereno i najmanji Jeep se i u zavojima ponaša smireno poput kompakta. Drugu stranu svoje ćudi, pak, pokazuje izvan asfalta. S poluterenskim profilom guma i uz odabir jednog od četiri programa rada pogona, kojeg je moguće i zaključati u osovinski omjer podjele snage i momenta 50:50, i u ovom izdanju omogućuje lijepu dozu terenske pustolovine. Upravo se u trenucima kad zaore mekom podlogom ili vojnički gazi potok, najbolje vidi da je Renegade u svojoj duši zadržao iskonski, muški duh pravog Jeepa, koji za razliku od svilene konkurencije, u vozaču zna probuditi emocije.
2.0 MULTIJET TEHNIČKI PODACI Motor turbodizelski Obujam 1956 ccm Snaga 103 kW (140 KS) pri 3750/min Moment: 350 Nm pri 1500/min Pogon 4x4 Mjenjač ručni, 6 stupnjeva Dimenzije 424 x 181 x 168 cm Osovinski razmak 257 cm Prtljažnik 351 litra Gume 215/65 R 16, Toyo Masa 1535 kg Ispuh CO2 134 g/km MJERENJA Brzina 182 km/h 0-100 km/h 9,5 sekundi Potrošnja 7,0 l/100 km Cijena s doplatama 225.950 kn |
OPREMA LONGITUDE: 16-colni alu naplatci • parkirni senzori straga • uređaj Selec Terrain za terensku vožnju • nadzor stabilnosti prikolice • kožni upravljač • el. paket prozora i grijanih retrovizora • pomoć pri kretanju na usponu • automatska dvozonska klima v el. parkirna kočnica • putno računalo • tempomat • multimedija s dodirnim zaslonom • start/stop uređaj • el. podešavanje lumbalnog dijela sjedala • preklopivo suvozačko sjedalo… DOPLATE: crvena boja . ukupno 2.850 kn |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....