HARD TEST - 100.000 KM

Mazda 6 CD163 GTA: Podnijela jesvašta, čak i jurnjavu na Gumballu

Družili smo se pune dvije godine, tijekom kojih smo po novinarskom zadatku posjetili Austriju, Italiju, Francusku, Njemačku, Veliku Britaniju, Poljsku i Rumunjsku. Nismo je baš pazili, a ni mazili, a Mazda 6 CD165 GTA prešla je više od sto tisuća kilometara bez najmanjeg problema, odnosno jednim prilično velikim problemom (kandžaste spojke sa zupčanicima i sinkronim prstenovima 2., 4. i 5. stupnja), kojeg smo sami skrivili. U ostalome, ne da nas nije ostavila na cjedilu, nego nije ni zakašljala.

Izvedba Mazdine limuzine srednje klase bila je neobična i zanimljiva. Srednji paket snage turbodizelaša obujma 2184 ccm, sa 163 KS i 380 Nm, prava mjera (postojale su i verzije 125 KS/310 Nm i 185 KS/400 Nm). A sportski set-up, sa sniženim i ukrućenim podvozjem te 18-colnim naplacima s gumama 225/45 ljubitelji sportske vožnje su obožavali, ali većini je smetalo treskanje na neravnim cestama i nemogućnost penjanja na iole veći rubnjak. Za naše su ceste optimalni 16-colni naplaci ili maksimalno 17 colni.

Bilo kako bilo, bio je to jedan od najboljih auta za duže dionice, koje smo dosad imali na testu te nam je svima bilo krivo kad je na 101.883 km došlo vrijeme za rastanak. Otišli smo u ovlašteni servis Mazde, Auto Kuću Karlo, gdje smo odradili posljednju fazu hard testa. Rastavljeni su svi vitalni sklopovi, kako bi se nakon mukotrpnog testa utvrdio stupanj istrošenosti motora mjenjača i podvozja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 17:12