Proizvodi Renaultovog Sport odjela posljednjih su godina postali sinonimom za užitak u vožnji. Osobito Megane koji je u RS verziji osvojio velik broj kupaca i nebrojene klubove ljubitelja.
Potpuno novo izdanje najbržeg Renaultovog kompakta nudi se u dvije izvedbe, Sport i Cup, a testirali smo potonju koja je namijenjena još zahtjevnijim vozačima.
Vrhunska ‘špera’
Cup je, naime, znatno krući i ‘fokusiraniji’ od standardnog Sporta te je prikladan i za vožnju na trkaćoj stazi. Ipak, najvažnije je što serijski dolazi s hvaljenim Renault Sportovim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, odnosno ‘šperom’ koja značajno pridonosi načinu na koji RS prenosi snagu na podlogu, kao i cjelokupnim voznim osobinama. Unatoč velikoj snazi koja se prenosi na prednje kotače, ‘špera’ se i u sklisklim uvjetima brine za optimalnu trakciju, bez rasipanja snage te za iznimno velike brzine kojima je moguće prolaziti zavoje.
Recaro sjedala
U interijeru se ističu detalji koji su najvažniji. Položaj sjedenja za upravljačem je optimalan, a kupci Cup verzije dobivaju izvrsna Recaro školjkasta sjedala koja još čvršće drže tijelo u zavojima. Umjesto digitalnog brzinomjera, instrumentna ploča sadrži nešto pregledniji analogni.
Novi Renault Megane RS svrstava se u sam vrh klase kompaktnih jurilica, a jedna od brojnih prednosti je i vrlo razumna cijena. Početna verzija stoji 26.914 eura, a testirana Cup izvedba 2600 eura više.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....