Dizelaš 1.5 dCi sa 105 KS pritom najbolje paše u vožnji, ali ne i novčaniku jer je ipak dvadesetak tisuća kuna skuplji od snagom usporedivog benzinca 1.6 sa 117 KS. Tako bogata izvedba Accenta Sport Pack, opremljena automatskom klimom, cjelovitim strujnim paketom, putnim računalom s grafičkim prikazom koji posebno uveseljava mlađe putnike i radio/CD uređajem, stoji 157.800 kn. Za sigurnost se pritom brinu ABS i ESP, a nedostaju tek stražnji parkirni senzori, jer nije lako procjeniti gdje završava avangardno dizajniran crossover.
Dizelaš je iznimno ugodan u svakodnevnoj vožnji, elastičan je i tek je nešto tromiji ispod 2000/min. Turbo pritom uvijek pridonesi osjećaju snage koje zapravo nema na papiru. Do stotke se dolazi za solidnih 11,2 s, a može se i pojuriti do 175 km/h. U gradu više konja nije niti potrebno, dok se na autocesti bez problema može održavati putna brzina od 150, pa čak i 160 km/h, gdje se motor vrti na 3200/min. Svakako treba pohvaliti i odličan 6-stupanjski mjenjač, koji ima dobar položaj i odnose.
Zahvaljujući štedljivom dizelašu (prosječna potrošnja od 6 litara) nismo trpili niti zbog skromnog spremnik goriva od svega 46 litara, koji vlasnike benzinaca (posebno turbobenzinca 1.6 sa 190 KS) tjera često na pumpu. Doseg u ovom slučaju iznosi sasvim pristojnih 600 km. Međutim, teško je pobijeći od malog prtljažnika (251 litra), dostatnog samo za osnovne potrebe.
S druge strane, Juke je vozački vrlo zahvalan - ovjes dobro upija neravnine, dok povišeni položaj pruža uzoritu preglednost. Osim toga, aduti su mu i kvalitetna izrada, ali i činjenica što je još uvijek bez prave konkurencije na tržištu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....