Nissan Micra jedan od najvećih uspjeha japanske autoindustrije. Ime postoji već 31 godinu, a u Europi je pamtimo i po osvajanju naslova Europskog auta godine 1993. i kao prvog japanskog automobila kojem je uspjelo izboriti tu prestižnu titulu. Četvrta generacija na cestama se našla u proljeće 2011. kao globalni auto osrednjeg dizajna koji se trebao svidjeti svima. Baš zato u Europi nije prošao zapaženo kao prijašnji model iz 2004. Ove je godine zato stigao redizajn s kojim Micra podsjeća na uspješni Qashqai.
Dojam je još i bolji u unutrašnjosti: prevladavaju zaobljene forme, s posve novom središnjom konzolom, ponajviše u dijelu iznad kontrola za klimu i ventilaciju, smještenih u zanimljivu formu satelita. Po pitanju opreme i osnovni Visia u funkcionalnom smislu sadrži baš sve što je potrebno (klima, ABS i ESP, radio/CD, putno računalo...), a li dodatnih 4600 kuna za paket Acenta (ili još 4000 za šminkerski Acenta Look, kao na našem testu), uvelike će poboljšati dojam i baciti u drugi plan poneki jeftin detalj.
Kabina je prostrana, a čak 265 litara obujma prtljažnika zaslužuje čestitke. Pogon je prokušani trocilindarski 1,2-litreni benzinac sa 80 KS koji u vožnji djeluje mirno i uglađeno. Potrošnja se uglavnom kreće između 5 i 7 litara, a takva umjerenost objašnjava i izostanak dizelskog motora iz ponude. Sve u svemu, otprije kvalitetom solidna Micra zgodno je osvježena te ponovno zanimljiva onima koji traže i osobnost od svog gradskog mališana.
TEHNIČKI PODACI
MICRA 1.2 Acenta Look
Motor benzinski, 4 cil.
Obujam 1198 ccm
Snaga 59 kW/80 KS pri 6000/min
Moment 110 Nm pri 4000/min
Mjenjač ručni, 5 stupnjeva
Dimenzije 378 x 166,5 x 152,5 cm
Osovinski razmak 245 cm
Prtljažnik 265/1132 litre
Masa 995 kg
Najveća brzina 170 km/h
0-100 km/h 13,7 sekundi
Potrošnja 6,1/4,3/5,0 l/100 km
Ispuh CO2 115 g/km
Cijena (1.2 Visia) 73.900 kuna
Testni model (1.2 Acenta Look) 82.500 kuna
Testni s doplatama 84.700 kuna
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....