Sve je nekako živo i veselo. Tome svakako pridonosi i stakleni dvostruki krov koji se električno pomiče i daje mnoštvo svjetlosti u kabini. Tu je i automatski klima uređaj, kvalitetni audio uređaj, simpatični mjerač okretaja ispred samog vozača, dok se ostatak instrumentne ploče nalazi u sredini. Nema sumnje kako ovako opremljen Twingo pomalo koketira s premium segmentom. Ovaj automobil ne izgleda uopće jeftino, dapače.
Solidan mjenjač
U slučaju testiranog Twinga opet se postavlja pitanje treba li odabrati više opreme ili jači motor. Jer automobil pokreće 1.2-litarski atmosferski agregat koji razvija ipak relativno skromnih 75 konja. Realno, u gradu se niti u jednom trenutku ne osjećate zakinuto.
Ubrzanja su korektna sa 12,3 sekunde do stotke, ne možemo reći odlična, ali sigurno pratite ritam svih sudionika pa i onih najbržih. Kada krenete na autocestu treba ipak biti malo strpljiviji, jer Twingo nije zvijer za duga putovanja, ali za godišnji odlazak na more i skijanje, zašto ne. Najveća brzina iznosi 170 km/h. Na otvorenoj cesti ubrzanja nisu impresivna i treba biti pažljiv kod preticanja, naročito ako je vozilo opterećeno.
Mjenjač ima pet stupnjeva prijenosa, i tu nekih većih problema nismo uočili, odnosi su dobro odmjereni, a ručica je precizna. Potrošnja je niska jer Twingo u prosjeku troši 5,5 litara. Sa sve višim cijenama goriva to je danas velika prednost.
Dobra preglednost
U vožnji je automobil iznimno pregledan što u gradu nije nevažno. Iako ima pomalo sportski izgled, ovaj Twingo ipak je samo siguran automobil od kojeg ne treba tražiti čuda. Lijepom izgledu pridonose i atraktivni naplaci koji podižu cjelinu. U konačnici ovaj Twingo se pokazao kao jako dobro rješenje za svakodnevnu gradsku uporabu. Čini nam se kako se još jednom pokazalo kako je možda bolje i isplativije ulagati u opremu, negoli motor.
Zar nije bolje uživati u elektronskom panoramskom krovu u gužvi, negoli da ispod prednjeg poklopca imate brdo neiskorištenih konja. S akcijskom cijenom od 75.900 kuna za model 1.2 Dynamic, ovaj Twingo jedan je od najboljih malih gradskih automobila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....