VOZILI SMO

SSangyong Korando: Ukrsnuo u jednom modernom SUV obliku

Solidan dizelski motor potvrđuje kako je automobil prilagođen europskim kupcima

SsangYong je nakon neuspješne suradnje s kineskom tvrtkom Shanghai Automotive Group i financijskih problema koji su ih naposljetku doveli i do bankrota, ušao pod vlasništvo indijske korporacije Mahindra. Prvi rezultat zajedničke suradnje je Korando nove generacije s europskim dizajnom, novom platformom i modernim tehničkim osobinama.

Euro V norma

Korando na hrvatsko tržište dolazi s novim dvolitrenim dizelskim motorom snage 175 KS. Motor postiže 360 Nm okretnog momenta između 2000-3000 okr./min., ima konstrukciju izravnog ubrizgavanja goriva posljednje generacije, turbopunjač s varijabilnom geometrijom turbina te emisijski standard Euro5. Za prijenos snage na sva četiri kotača zadužena su dva mjenjača. U osnovi je Korando opremljen 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a može se doplatiti za 6-stupanjski automatski mjenjač E-Tronic s mogućnošću ručne izmjene brzina na obruču upravljača.

Brži automatik

U izvedbi s ručnim mjenjačem, Korando dostiže najveću brzinu od 179 km/h, a s automatskim 186 km/h. Prosječna potrošnja goriva pri izvedbi s ručnim mjenjačem iznosi 6,4 litre, dok izvedba s automatskim mjenjačem troši 7,5 litara na 100 kilometara. Za bogato opremljenu izvedbu s dvolitrenim dizelskim motorom i ručnim mjenjačem potrebno je izdvojiti 199.990 kuna, a za izvedbu sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem 211.990 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. studeni 2024 19:23