Odgovor je jednostavan - dolazak Volkswagena Up promiješao je tržišne karte, a još kada stignu i Škoda Citigo i Seat Mii, stvari će se dodatno zakomplicirati. Ne treba čuditi da su posljednjih mjeseci ponudu u klasi osvježili i Renault, Fiat, Kia, Hyundai..., pa je dolazak dotjeranog francusko-japanskog trolista (u paketu sa C1 dolaze i Peugeot 107 i Toyota Aygo) bio tek pitanje vremena.
Osvježeni C1 je, za početak, proveo neko vrijeme pred zrcalom, skidajući staru i nanoseći novu, trendovsku šminku. Prednji dio ukrašen je tako masivnijim branikom i kraćim poklopcem motora, no na vizualni dojam novog C1 najviše utjecaja imaju pomoćna, dnevna svjetla, smještena u rubove odbojnika. Mali je Citroën, naime, dobio atraktivne svjetleće diode, kakve imaju i DS3 i novi C4 Aircross. Bogatiji paketi opreme sa sobom donose još i kromirani obrub maske motora, i to je uglavnom to. Sve ostalo, izgleda kao i prije.
A vozač i putnici to će znati cijeniti - jedini motor u ponudi onaj je isti, solidni ali brundavi trocilindarski benzinac 1.0 sa 68 KS. Razina ispuha CO2 spuštena mu je sa 103 na psihološki ugodnijih 99 g/km, no naši vozači više će cijeniti tvornički određen prosjek od 4,3 litre (prije je iznosio 4,5 litre). Na testu, uglavnom u gradskoj vožnji, u prosjeku smo trošili tek oko litru više, što je dobar rezultat. Ipak, ponovno smo primjetili da benzinac najbolje ne podnosi opterećenje - 800 kilograma lagani C1 sa vozačem djeluje čak i prpošno, čemu pogoduje i lepršavi, zvrndavi zvuk, ali zorno posustaje kada ga se optereti putnicima.
Osnovna izvedba Attraction nudi se za pristojnih 57.080 kuna, no ima manjkavu opremu, dok cijena testirane izvedbe Adriatic, sa svim pobrojanim dodacima, doseže 73.400 kuna. Puno? To je i dalje tek nešto više od osnovne cijene Volkswagena Up!. Francuska obrana je uspostavljena, valjda će držati bolje od Maginota...
Kompletan test pročitajte u tiskanom izdanju Auto kluba (broj 664.)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....