No, nove kupce prije će privući dorade ispod poklopca motora. Dosadašnji 1,6-litreni dizelaš sa 109 KS, 240 Nm i 16 ventila zamijenjen je motorom jednakog obujma, ali sa 112 KS, 270 Nm i 8 ventila. Novi common-rail plod je suradnje sa Fordom i Peugeot-Citroenom, a trebao bi prije svega biti pouzdaniji, ali i štedljiviji od dosadašnjeg.
Čini se da je misija uspjela, jer odmah smo zamijetili tiši i uglađeniji rad, a eliminirana je i turbo rupa, u prijašnjem motoru izražena pri niskim okretajima. Uvjerljiviji i u svemu ugodniji dojam poboljšava novi 6-stupanjski mjenjač, čija preciznost podsjeća na MX-5. Lakoću vožnje pruža upravo raskošan okretni moment na niskim okretajima, a dodatna navala momenta pri naglom ubrzanju djeluje povoljno i na osjećaj sigurnosti. Potrošnja je nijansu niža nego s prijašnjem motorom i u discipliniranoj vožnji kreće se od manje od 5 litara na otvorenoj cesti do oko 6,5 litara u gradu.
Sjajnom dojmu pridonose dotjeran, čvršći ovjes te još precizniji upravljač. Mazda je dugo sasvim neutralna, leži još bolje nego dosad i veliki gušt ju je jače potjerati kroz zavoje. Približavanje kupcu čini i nova kombinacija opreme. Osnovni dizelaš sada je dostupan i s osnovnim, solidnim paketom CE (klima, putno računalo, radio, ESP…), koji uz poneku doplatu kao na testnom autu (metalik, alu naplaci, senzori parkiranja…) izgleda sasvim pristojno. Uglavnom, dizelska Trojka postala je pristupačnija, tim više što se odnedavno nudi uz jamstvo od 5 godina ili 150.000 km. Pošteno.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....