FINO DOTJERIVANJE

TEST: MAZDA 6 2.2 CD 175 S redizajnom je sve prosječno postalo odlično

Japanska krstarica je sad izgledom dojmljivija, a u vožnji još ugodnija
 Željko Puhovski/CROPIX

Nakon što su objavljene prve službene fotografije redizajnirane Mazde 6, automobilska zajednica s pravom se zapitala - kud prije? Jer potpuno nova Šestica, predstavljena je prije samo tri godine (2012.) pa je čuđenje imalo smisla.

U sklopu finog dotjerivanja atletska je figura optički izoštrena pa sada Šestica djeluje zeru modernije, što znači da su u Mazdi mudro svojoj krstarici samo blago zategnuli bore i tek će oko iskushih poznavatelja i ljubitelja odmah znati raspoznati novi model. Puno je više toga dorađeno u detaljima, a glavne novosti izlaze na vidjelo tek sjedanjem za upravljač.

Izuzev instrumenata, armatura je sad posve nova intuitivnija i elegantnija. Njene linije su otvorenije i mekanije, otvori ventilacije smireniji, a novi zaslon multimedije postavljen je na vrh središnje konzole, kao u Trojci i novoj Dvojci.

Ni prekidač za paljenje motora nije više skriven iza upravljača, logičniji i ljepši su i prekidači klimatizacije, kao i središnji greben između sjedala. Klasičnu ručicu parkirne kočnice zamijenila je električna, a radio-uređajem jednostavno se upravlja kontrolerom na grebenu ili prekidačima na upravljaču. Pribrojimo li svemu tome još nijansu kvalitetnije materijale ugodnijih boja, puno tišu vožnju pri visokim brzinama i tradicionalno besprijekornu izradu, ali i tehnološki i ugođajno zbilja raskošnu opremu Revolution Top Šestica je na tragu proizvoda Audija, BMW-a i Mercedesa...

Tiši i mekšeg rada, četverocilindarski 2,2-litreni dizelaš sa 175 KS i 420 Nm ostaje savršen izbor za duge pruge i brzi transport osoba. Motor mekano, ali odlučno prima gas i snažno izlazi iz niskih okretaja pa strelovito počinje nabirati brzinu. Pri visokim brzinama cjepidlake može zasmetati glasno strujanje zraka oko karoserije, ali sada ni to nije toliko izraženo kao ranije.

Odlično nam je sjeo i poboljšani mjenjač, utišan i smekšan, koji sad fino i lakoćom upada u stupnjeve, bez obzira kako ga šaltali. Na istom tragu je i poslovično sjajan upravljački mehanizam, pa je unatoč dimenzijama snažno prisutan poznati Mazdin osjećaj stopljenosti vozača s automDobro podešen i dodatno utišan ovjes pak u suradnji s velikim međuosovinskim razmakom sjajno guta neravnine Potrošnja: u pravilu uz potrošnju rijetko veća od 7 litara. Na koncu, fino 'ispeglana' Šestica dodatno potvrđuje visoku reputaciju i činjenicu da je jednan od najpoželjnijih modela srednje klase.

Sada još sportskija i elegantnija

U najskupljoj opremi Revolution Top, s dvije ispušne cijevi i šminkerskim naplacima od 19 cola, čija veličina u potpunosti ispunjava otvore kotača, nudi i pistojnu dozu sportskog i premium štiha istodobno.

MAZDA 6 2.2 CD 175

TEHNIČKI PODACI

Motor turbodizelski, 4 cil.

Obujam 2191 ccm

Snaga 129 kW/175 KS pri 4500/min

Moment 420 Nm pri 2000/min

Pogon prednji

Mjenjač ručni, 6 stupnjeva

Dimenzije 487 x 184 x 145 cm

Osovinski razmak 283 cm

Prtljažnik 480 litara

Gume 225/45 R 19, Pirelli Sottozero 3

Masa 1410 kg

Ispuh CO2 121 g/km

MJERENJA

Brzina 224 km/h

0-100 km/h 8,2 sekunde

Potrošnja 6,3 l/100 km

Cijena 280.390 kuna

S doplatama 292.325 kuna

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. svibanj 2024 08:08