No, iako trenutak dolaska na tržište nije najsretniji, japanski terenac sazdan na platformi Outlandera, osovinskog razmaka 267 centimetara, nije bez aduta. Sportski nabijena karoserija djeluje šarmantno i privlačno, a uzdignuta od tla solidnih 19,5 cm nudi prostor u za lakše izglede na makadam.
Jedan od dobrih marketinških aduta je i sustav Start&Stop, dostupan s osnovnim, a ujedno i jedinim benzincem u ponudi, ponešto tromim 1.6 sa 117 KS. Kada je uključen, sustav automatskog paljenje i gašenja munjevito reagira i ne zahtijeva nikakvu prilagodbu. Dovoljno je tek staviti podužu ručicu 5-stupanjskog mjenjača u prazan hod i maknuti nogu s papučice spojke i motor će se ugasiti, a ponovno se pali već laganim pritiskom noge na papučicu.
Riječ je tako o elegantom rješenju, no s upitnim učinkom. Naime, i sam Mitsubishi u tvorničkim podacima navodi da je gradska potrošnja 7,5 litara, odnosno tek tri decilitra manja nego s izvedbom bez sustava Start&Stop. Drugim riječima, prema sadašnjoj cijeni Eurosupera 95 od 9,56 kuna, na sto prevaljenih kilometara štedi se tek 2,87 kuna.
Moglo bi se tako jednostavno zaključiti da ne postoji razlog za ulaganje u skuplju izvedbu sa sustavom Start&Stop, no nije baš tako. Naime, u suprotnom ste osuđeni, zbog zadanih paketa opreme koji dupuštaju doplatu tek za metalik boju, na osnovnu opremu Inform (ručna klima, ESP, el. stakla...) po cijeni od prihvatljivih 18.250 eura. Nije to nikakva kazna, no tko poželi alu naplatke, blagodati automatske klime ili što drugo dostupno tek u izvedbi Invite, serijski će dobiti i sustav Start&Stop.
Više pročitajte u tiskanom izdanju (broj 645.)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....