Poput svakog proizvođača koji nešto znači u svijetu automobila, Opel je ozbiljno shvatio ‘borbu’ za smanjenje emisije CO2 i potrošnje goriva te u novoj Astri ponudio benzinski motor stvoren po principu downsizinga.
Naizgled skroman 1,4-litreni četverocilindraš ima izravno ubrizgavanje goriva i turbo punjač zahvaljujući kojima razvija 140 KS. Na papiru još bolje zvuči okretni moment od 200 Nm dostupan između 1850 i 4900 o/min.
Novi motor je prilično elastičan te vrlo dobro ubrzava od nižih i srednjih okretaja. Ujedno je ugodno uglađen te, zahvaljujući promišljeno proračunatom šesterobrzinskom ručnom mjenjaču, vrlo tih i pri višim brzinama.
Performanse su bolje nego što biste pretpostavili po podacima na papiru te, unatoč tome što se radi ‘samo’ o 1,4-litrenom motoru, za svakodnevnu gradsku vožnju ili duža putovanja rijetko ćete poželjeti više snage.
Unutrašnjost Astre jedna je od boljih u kompaktnoj klasi. Zanimljivo je dizajnirana, solidno izrađena i nudi barem jednako prostora kao izravni konkurenti, odnosno više nego dovoljno za četiri ili sasvim adekvatno mjesta za pet osoba. Prtljažnik osnovnog volumena od 370 litara spada među veće u klasi.
Po voznim osobinama Astra spada među dinamičnije u klasi, posebno kada naručite opcijski FlexRide ovjes, no i bez njega je vrlo uvjerljiva. Udobnost u vožnji također je pohvalna. Nova Astra pokretana 1,4-litrenim benzinskim turbomotorom i početnom Essentia opremom stoji 17.744 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....