Bio nov ili rabljen, Passat je uvijek jak magnet za kupce. I ponuda i potražnja uvijek su velike, a od sredine 2013., otkako je liberaliziran uvoz rabljenih, ponuda u oglasnicima se udeseterostručila. Nakon Golfa drugi je najuvoženiji auto u nas, a razloga za to ima puno. Uvjerljivi je broj 1 u svojoj klasi i u europskim okvirima, pa je i ponuda u zapadnim zemljama jako velika, cijene su niže, dok su opremljenost, sačuvanost i održavanost često puta puno bolje nego kod onih kupljenih i otpočetka voženih u Hrvatskoj. Osim toga, drži vrijednost kao nijedan drugi auto u srednjoj klasi. Sve to vrijedi i za predzadnju generaciju (B7), predstavljenu krajem 2010. godine, koja se zadržala u prodaji do kraja 2014. Mnogi je, doduše, doživljavaju samo kao redizajn prethodnog modela B6 iz 2004., ali s obzirom na to da B7 ima približno 60 posto različitih dijelova službeno se vodi kao posve nov model.
Ono što brine mnoge kupce te generacije rabljenog Passata s motorom 2.0 TDI, a takvih je najviše, su - brizgaljke. Došle su na zao glas kvarovima u starom Passatu B6, kad je popravak jedne (Siemensove) koštao i do 7000 kuna. Volkswagen je, međutim, još krajem 2007. krenuo s ugradnjom kvalitetnijih, Boschovih brizgaljki. Mnogi manje upućeni ipak pušu na hladno, no bojazni od zloglasnih i skupih kvarova više nema mjesta. Osim toga, s modelom B7 prestala je i ugradnja bučnog ubrizgavanja pumpa-brizgaljka, a novouvedeno common-rail je donijelo tiši rad i čišći ispuh, uz bolju pouzdanost. Riješen je i problem sa spojkom i zamašnjakom, koji su kod grublje voženih primjeraka teško mogli više godina izdržati navale okretnog momenta i naglih ubrzanja. Sve u svemu, krupnih problema koji iziskuju enormne troškove popravka Passat B7 nema, ali daleko od toga da je svetac. Prema statistikama servisne službe njemačkog autokluba ADAC, ipak nije u samom vrhu po pouzdanosti u svojoj klasi, ovisno o godini proizvodnje. Nije riječ o sistemskim greškama ni groznim troškovima, već se više radi o sitnicama koje znaju zasmetati, poput zakazivanja električne parkirne kočnice.
Passat B7 ima odličan lim i otporan lak te kvalitetnu, robusnu i trajnu unutrašnjost, uključujući sjedala, pa jako dobro može prikriti godine i prijeđenu kilometražu. Izvrsno se nosi s teretom čestog korištenja, pa je potrebno dobro i iskusno oko pri kupnji, posebno kod primjeraka iz uvoza. Rijetko tko, naime, u inozemstvu s dizelskim Passatom radi malu kilometražu, pa je gotovo nemoguće naći tri-četiri godine stari primjerak povoljne cijene, a da ima manje od 100.000 prijeđenih kilometara. Nije rijetkost ni 200.000 kilometara, posebno ako je bila riječ o službenom automobilu. Na našim prostorima zakon je, dakako, dizelaš. Najtraženiji 2.0 TDI (140 KS) ima izvrstan imidž, premda je nešto skuplji od 1.6 TDI (105 KS), ali zato osjetno bolje ide i vuče, a troši podjednako, oko 6,5 litara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....