Još nije najatraktivniji, ali je privlačniji. Motor koji pokreće Koleos je dobro poznati dCi agregat koji razvija 150 konja. Testni model ima i stalni pogon na sva četiri kotača. Uz to, voženi automobil nažalost ima i automatski mjenjač. Nažalost, jer iako smo mi velike pristaše automatike, u ovom slučaju ona kvari performanse automobila.
Tako do stotke vozilo dolazi za 12,3 sekundi, dok je isti model s ručnim mjenjačem i prednjim pogonom brži čak 2,3 sekundi. To se najviše osjeća u ubrzanjima na cesti gdje imate osjećaj da se motor muči i pomalo gubi dah.
Šteta, jer ipak 150 konja nije baš mala konjica. Serijska oprema je bogata i tu nema nikakvih zamjerki. Ponašanje na cesti je također solidno, a potrošnja u prosjeku iznosi nešto više od 8 litara. Cijena od 181.000 kunu je poštena jer ipak je riječ o dizelašu koji uz to ima i stalan pogon na sva četiri kotača. Pitanje je može li se dizajnerski nositi s Nissan Qashqaijem, Hyundai ix35 i Kia Sportageom koji haraju hrvatskim tržištem.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....