Twingo treće generacije magnet je za poglede i koncepcijom iskače iz okvira klase pa se u Renaultu s pravom nadaju da će mališan dobiti konkretnu tržišnu potvrdu svog potencijala. Konfiguracija s motorom i pogonom straga rijetkost je u klasi pa su oko toga mišljenja podijeljena. Jasno je da ovaj koncept u gradskom autu nema nikakvih dodirnih točaka po pitanju performansi i osjećaju u vožnji s Porscheom 911 koji ima isti koncept, no Twingo i nije zamišljen kao sportski orijentirani auto.
U svakom pokušaju sportske vožnje njegovi sustavi aktivne sigurnosti otrežnjuju vam glavu. Zato se treba fokusirati na praktične prednosti koncepta sa stražnje smještenim pogonom i motorom, a s benzincem s oznakom SCe 70 pokušati što više štedjeti, bolje nego nabijati gas i ulijetati u zavoje… Maleni trocilindraš jednostavno nema kapaciteta za sportsko guštanje. U praksi ovako motorizirani Twingo zadovoljava potrebe svakodnevne gradske vožnje i to je to.
Jer do 100 km/h iz stajanja stiže tek za 14,5 sekundi, a najveća brzina ne prelazi 150 km/h. Neuobičajen koncept je mališanu zato osigurao spretno kretnje po gradu, a mogućnost zakretanja prednjih kotača povećana je do 45 stupnjeva, što je za oko 50 posto više nego kod prosječnog auta s prednjim pogonom! Krug okretanja iznosi samo 8,6 metara, što je brojka koju može ostvariti malo koji auto s prednjim pogonom. U za volanom se sjedi udobno, a veseli bogatstvo paketa opreme Dynamique. Doplatni paket Look daje mu dodatnu dozu originalnosti, no na nedostatak okretomjera i ručni klima-uređaj (za automatski treba doplatiti i kod najopremljenijeg Twinga) treba se naviknuti kao i na ovjes koji je nešto tvrđi, posebice za putnike straga.
Prtljažnik od 188/219 litara straga dovoljan je tek za vrećice s placa, jer je ispod njega smješten pogonski stroj. Dobro je da Twingo ima dodatna dvoja vrata straga, no mjesta za putnike na stražnjoj klupi nema u raskoši. Konačno, Twingo se i u novoj generaciji pokazuje sjajnim gradskim mališanom kojim je užitak spretno vijugati gradskim ulicama, a kojem ne nedostaje ništa bitno (osim snage ako često odlazite izvan gradskih zidina). Zato bi trebala odgovarati i cijena; u ovom slučaju 86.122 kuna s doplatama do registracije.
1.0 SCe 70
TEHNIČKI PODACI
Motor benzinski
Cilindri/ventili 3/12
Obujam 999 ccm
Snaga 52 kW/70 KS pri 6000/min
Moment 91 Nm pri 2850/min
Pogon stražnji
Mjenjač ručni, 5 stupnjeva
Dimenzije 360 x 165 x 155 cm
Osovinski razmak 249 cm
Prtljažnik 188/219 litara
Gume sprijeda 165/65 R15, straga 185/60 R15
Masa 864 kg
Ispuh CO2 105 g/km
Brzina 151 km/h
0-100 km/h 14,5 sekundi
Potrošnja 5,8 l/100 km
Cijena 81.900 kn
S doplatama 86.122 kn
OPREMA DYNAMIQUE: LDW upozorenje o napuštanju voznog traka * tempomat i limotator * alu naplaci Exeption 15” * svjetla za maglu sprijeda * koža na upravljaču i ručici mjenjača * preklopivi ključ * nosač za pametni telefon * ESP * diodna dnevna svjetla * ručni klima uređaj * el. podizači * vozačevo sjedalo preklopivo po visini...
DOPLATE: paket Look – u bijeloj boji * odvojivi i prenosivi pretinac Flexi-case * metalik boja
UKUPNO 4222 kuna