Razlozi? Jamstvo od pet godina (jednaki C1 i 107 imaju dvije godine), ali i bolji imidž. Simpatični Aygo broji već osmu godinu tržišnog staža, ali bore se, ako ih i ima, vješto skrivaju. Izgled mu je osvježen ponajprije u segmentu branika, u koji su u najskupljem paketa opreme Spice+ ugrađene prodorne diode dnevnih svjetala. U kombinaciji s novim bojama karoserije i unutrašnjosti, među kojima se posebno ističe narančasta kao na našem testnom primjerku, Aygo je tako ponovno dobro pripremljen za okršaj s konkurencijom.
S druge strane, funkcionalno i estetski na visokoj razini izvedena unutrašnjost, u kojoj se ni jeftinija plastika ni 'papirnata' izvedba ne doživljavaju kao prevelika mana, jedva je zamjetno dotjerana. Najupadljivije su kvalitetnije obloge življih boja, kao atraktivna nadopuna razigranoj armaturi i bogatoj opremi Spice+ paketa. Povrh toga, tijekom travnja u opremu kao dar ulazi navigacijski uređaj Mio Spirit. Zgodno. U sliku modernog urbanog minija dobro se uklapa trocilindarski 1,0-litreni benzinac sa 68 KS, opremljen sustavom promjenjivog vremena otvaranja ventila (VVT-i).
Temperamentan je u gradu i vrlo dobre startnosti te frktavog zvuka koji brzom rastu okretaja daje zanimljivu zvučnu podlogu. Ionako ekonomičan, doradama je postao još štedljiviji, pa se sad lako vozi s prosjekom manjim od 5,5 litara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....