TEST

TOYOTA HILUX EXTRA CAB 2.5 D-4D 4x4 Izdržljiv terenski radni stroj

S pogonom 4x4, reduktorom i zatvaračem stražnjeg diferencijala za Hiluxa nema prepreka
 FOTO: Ivan Lacković

Diljem svijeta od Australije, Patagonije, Sjeverne Amerike, do Afrike i sibirske stepe Toyota Hilux već 45 godina gradi reputaciju nepoderivog pick-upa. Robustan japanski kamionet sjajnih terenskih mogućnosti do izražaja dolazi svugdje gdje nema utabanih puteva. Kod nas se aktualan model nudi u tri izvedbe, a mi smo testirali izvedbu Extra Cab s dvojim vratima, ali i skromnijom stražnjom klupom u drugom redu koja odlično može poslužiti u nuždi.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Postoje i izvedbe Single Cab samo s dva sjedala te Double Cab, s dva para vrata, dva reda sjedala i nešto manjom teretnom ladicom. Extra cab izvedba nekako se čini najzanimljivijom jer nudi dodatan prostor iza prednjih sjedala, a poput Single Cab izvedbe može se kupiti kao radni stroj s mogućnošću punog odbitka PDV-a. A ,poput radnog stroja ponaša se i u vožnji - tvrd i pomalo neudoban (bez obzira na mesnate gume i kotače od 15 cola) posebno na kratkim neravninama na koje su lisnate opruge posebno osjetljive traži privikavanje finijih stražnjica, no s druge strane, nezaustavljiv je tamo gdje drugi posustaju.

Blatne kaljuže, kamenjari, planinski potoci - to je ambijent Hiluxa gdje pokazuje što sve može. Pogonski dizelaš 2.5 D-4D sa 144 KS sasvim je dobra mjera, a veseli i solidan potisak u obliku 343 Nm. Na terenu, kad zatreba stražnji pogon se ručicom prebacuje u 4x4 režim, a kada ni to više nije dovoljno, nastupaju redukcija i automatski zatvarač stražnjeg diferencijala. I Hilux vozi dalje.. Hvalimo pritom i precizan 5-stupanjski ručni mjenjač te solidan paket opreme City koja donosi klimu, kožu na volanu, radio/CD s USB ulazima i Bluetooth podrškom, zračne jastuke, ABS, kameru za vožnju unatrag… Na koncu, ovakav Hilux do registracije stoji 225.370 kuna s metalik bojom. Ako će služiti kao radni stroj, slobodno odbijte PDV od cijene…

2.5 D-4D 4x4 CITY

TEHNIČKI PODACI

Motor turbodizelski

Obujam 2494 ccm

Snaga 106 kW/144 KS pri 3400/min

Okr. moment 343 Nm pri 1600-2800/min

Pogon na sve kotače

Mjenjač ručni, 5 stupnjeva

Dimenzije 526x176x183,5 cm

Osovinski razmak 308,5 cm

Teretni prostor 183x151,5x450 cm

Gume 255/70 R15

Masa/nosivost 1965/665 kg

Ispuh CO2 194 g/kmž

Najveća brzina 170 km/h

0-100 km/h 13,3 sekunde

Potrošnja 8,8 l/100 km

CIJENA 220.320 kn

S DOPLATAMA 225.370 kn

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 11:02