Dizajn je djelo sada već legendarnog Waltera de Silve. Up je mladenački veseo automobil, što ne znači da je namijenjen samo mladim kupcima. Sa 354 centimetra automobil izgleda kao pravi, i tu ne želimo biti podrugljivi, već je činjenica da kada sjednete u Up, nemate osjećaj da ste u mini vozilu, već u klasičnom automobilu. Unutrašnjost malo vuče na Fiat 500 zbog izraženog metalnog dijela u središnjem dijelu komandne ploče.
Dobra izolacija
Svidio nam se i mali mjerač okretaja na instrumentnoj ploči i ponajviše kvaliteta materijala i završne obrade. Upravo po tome Up je pravi Volkswagen i to je najveći adut automobila. U budućnosti će doći i verzija s pet vrata koja bi trebala biti još praktičnija. Za svjetsku prezentaciju Volkswagen je odabrao vječni grad Rim.
Prvo jer je Italija domovina dizajna, a uz to Upu je prirodno mjesto u gradskoj gužvi. I odabrana ruta je vodila kroz beskrajnu prometnu gužvu. Tu smo možda i najbolje mogli osjetiti Up koji dolazi u dvije relativno slične verzije, od 60 i 75 konja. Oba su benzinski motori s tri cilindara i zato je možda i slabija verzija više nego dostatna za grad. Već smo pomalo navikli na specifičan zvuk trocilindraša, ali treba naglasiti da je Up stvarno tih i čuje se tek iznad 4000 okretaja.
Ubrzanja nisu spektakularna, daleko od toga (14,4 do 100 km/h za slabiju i 13,2 za jači model), ali smo i dalje bili u igri na svim semaforima. Novi mjenjač s pet brzina je dobar, a odnosi su malo predugi. Ah ta ekologija i potrošnja! U Volkwagenu najavljuju i ekološku verziju pokretanu plinom. Nismo imali priliku testirati krajnje mogućnosti ponašanja na cesti, ali to i nije automobil za obaranje rekorda neke piste, dok je u gradu okretan i lagan za upravljanje.
Automatsko kočenje
Up je prvi automobil u klasi sa City Emergency Braking, odnosno do 30 km/h automobil po potrebi koči umjesto vas u slučaju opasnosti od udaranja u drugi automobil ili prepreku. U praksi vrlo korisno, samo treba se opustiti i vjerovati elektronici. Nismo uspjeli provjeriti deklariranu potrošnju od 4,2 litre, ali stoji činjenica da se kazaljka u 100 km tek neznatno pomakla.
Up ima velikih ambicija i čini se da za to ima i dobru podlogu. To je u prvom redu ime, zatim kvaliteta i na kraju, možda i iznenađujuće za Volkswagen, dobra cijena u odnosu na konkurenciju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....