Nije se tako dogodilo ništa revolucionarno, no njemački SUV već na prvi pogled izgleda u dobroj formi. Posebno u skupljoj izvedbi Sport&Style, koja serijski dolazi s alu naplacima od 17 cola, krovnim nosačima, dekorativnim umecima u unutrašnjosti... No, od puste šminke više impresionira izrada - Tiguan je složen bespogovorno, što je jasno čim se zatvore masivna vrata i započne vožnja.
Vrhunski podešen ovjes, izravan upravljač i uvjerljive kočnice kombinacija su koja osvaja na prvu, a dojam podiže i bogata elektronika, od pomoći pri kretanju na uzbrdici do ESP sustava. Pozicija za upravljačem izdašno namjestivim po visini i dubini pritom je idealna, no sasvim dobro dođu doplatni prednji i stražnji parkirni senzori (4975 kn). A ništa manje nije udobno i straga, gdje na prostranoj klupi, uzdužno pomičnoj za 16 cm i djeljivoj u omjeru 60/40 prostora ima i za osobe višeg rasta.
Uz uvjerljivi pogon 4x4 putem spojke Haldex ne treba se libiti niti od lakšeg makadama, makar se Tiguan u boljem svjetlu prikazuje na asfaltu. Ugleđeni i prpošni dizelaš 2.0 TDI sa 140 KS, čija potrošnja od 7,6 litara nikome ne bi trebala stvarati glavobolju i 7-stupanjska automatika DSG čine gotovo savršen spoj i dobra su podloga za ugodno krstarenje. Tim više jer je naginjanje karoserije, usprkos visini od 170 cm neprimjetno i pri bržoj vožnji kroz zavoje. Doduše, pri forsiranju se osjeća izdašna masa od 1675 kg, no Tiguan ionako nije namijenjen za suludu jurnjavu.
Veći problem je cijena, koja i bez uglavnom suvišnih doplata iznosi priličnih, makar opravdanih 274.750 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....