KONCEPTI

Čudo od aluminija: Audi Avus legendarna je studija s četiri prstena, pogledajte ga u videu izbliza

Superautomobil je dobio jedinstveni tretman kako bi pokazao svoju ručno točenu aluminijsku i ulaštenu karoseriju bez boje

1991. Audi Avus Quattro Concept

 

 

 
 
 
 Audi

Jedan od najspektakularnijih konceptnih automobila koji je ikada nosio legendarna četiri prstena, Audi Avus Quattro se rijetko pojavljuje na videu. Prvobitno predstavljen 1991. na Tokyo Motor Showu, nisko spušteni superautomobil dobio je jedinstveni tretman kako bi pokazao svoju ručno točenu aluminijsku i ulaštenu karoseriju bez trunke boje.

Prethodio je Audiju A8 konceptu iz 1993., koji je prethodio originalnom A8 lansiranog godinu dana kasnije. Coupe je dobio ime po trkaćoj stazi u blizini Berlina i dijeli nadimak s Type C-om iz 1930-ih iz vremena Auto Uniona. Te ploče karoserije koje smo spomenuli bile su iznimno tanke i pomogle su Audijevim inženjerima da održe težinu na impresivno niskih 1.250 kilograma.

image

1991. Audi Avus Quattro Concept

Audi

Sjajni 20-inčni kotači predstavljali su otprilike polovicu visine vozila, a na krovu je bio postavljen kanal u NACA stilu. Kao što se vidi u videu, Avus Quattro sa svoja tri diferencijala, trostrukim ispušnim vrhovima i upravljanjem stražnjim kotačima ne može se kretati vlastitom snagom. Iako je bio zamišljen s masivnim W12 s malo više od 500 konjskih snaga, to je bio samo lažni 6,0-litreni motor izrezbaren od drva i plastike.

image

1991. Audi Avus Quattro Concept

Audi

Audi je izračunao i procijenio vožnju od 0 do 100 km/h za tri sekunde, te najveću brzinu od 334 km/h. Njemački proizvođač automobila nije imao namjeru staviti Avusa u proizvodnju, no to nije spriječilo nekoliko bogatih pojedinaca da pokuša uvjeriti Audi da ga napravi za čak 12 milijuna dolara po komadu. U konačnici, to se nije dogodilo.

image

1991. Audi Avus Quattro Concept

Audi

Zamislite samo na trenutak da se vozite u automobilu s W12 pogonom i ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Kao što naziv koncepta kaže, bio je konstruiran s Quattro pogonom na sve kotače i težio je otprilike koliko i današnji Volkswagen Golf.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. rujan 2024 13:04