Godine 1948. Ferruccio Lamborghini pokrenuo je tvrtku Lamborghini Trattori, a njegovi traktori svakako su bili cijenjeni strojevi u poljoprivrednom svijetu. Ipak, njegov rad s tvrtkom osnovanom 1963. godine - Automobili Lamborghini, ono je što mu je ove godine donijelo mjesto u "Automobilskoj kući slavnih".
Na ceremoniji održanoj 21. srpnja Lamborghini je dobio priznanje za "svoju neumoljivu želju da se uvijek poboljšava i inovira". Priča s automobilima počela je prilično tiho s modelom 350GT, prikazanim na Sajmu automobila 1963. godine u Torinu kao 350GTV. Uslijedio ga je 400GT, ali Automobilska kuća slavnih ističe dva modela kao prave ikone.
Naravno, prvi od njih je Miura - "majka superautomobila" sa središnje smještenim motorom koja je stigla 1966. godine i preokrenula automobilski svijet naglavačke. Često najavljivan kao prvi pravi superautomobil na svijetu, bio je prvi koji je uključio srednji stražnji raspored motora u takvoj izvedbi. Njegov 4,0-litreni V12 u konačnici je imao 385 KS, a što se tiče njegovog nisko postavljenog fastback dizajna, on je tijekom godina prešao iz jednostavno zadivljujućeg u legendu.
Ipak, tek kad su ljudi pomislili da ne može bolje, Lamborghini ih je opet uspio iznenaditi s nečim što mnogi smatraju "najlegendarnijim superautomobilom svih vremena". U usporedbi s Miurinim oblinama, Countach iz 1974. je sa svojim širokim klinastim dizajnom izgledao kao da je stigao direktno iz budućnosti. Kao poster, krasio je mnoge zidove osamdesetih godina, a u očima mnogih i danas izgleda moderno.
Ferruccio Lamborghini prodao je većinski udio svoje tvrtke 1974. godine, a umro je 1993. godine. Nekoliko godina kasnije Lamborghini pada pod vlasništvo Audija, gdje je procvao do onoga što je danas. Što se tiče konkurencije s Enzom Ferrarijem, Ferruccio se ponovno pridružio starom rivalu, koji je uvršten još 2000. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....