Auto entuzijasti diljem svijeta ovisni o ovim ili onim markama automobila, druže se u fan klubovima, izmjenjuju iskustva, snalaze se za dijelove i rado pokazuju svoje vremešne ljubimce iz najboljih dana autoindustrije. Portal petrolicius.com koji često donosi priče o automobilističkim entuzijastima diljem svijeta, tako donosi priču o vlasniku potpuno originalne Alpine B10 Bi-Turbo, točnije BMW Serije 5 (e34), popularne Kamatarke iz 1989. godine, jako posložene od strane Njemačkih specijalista za prerade BMW-a.
Foto: B&B Kristinsson
Članak je aranžiran fantastičnim fotografijama žute zvijeri s dva turba s kraja osamdesetih, koje u najboljem svjetlu i danas odražavaju što je Alpina B10 Bi-turbo predstavljala sada već prije više od 27 godina, kada je premijerno predstavljena javnosti na salonu automobila u Ženevi. U svoje vrijeme bio je to najbrži sedan na svijetu koji je uz pomoć 3,5-litrenog rednog šestcilindraša oplemenjenog s dva turbo punjača postizao performanse jednog Ferrarija Testarossa: iz stajanja do 100 km/h stizao je za 5,6 sekundi i vozio sve do 291 km/h! Usto, auto je novi tada stajao 146.000 njemačkih maraka (gotovo duplo više od serijskog BMW-a M5 e34), a u šest godina proizvodnje izrađeno je ukupno 507 primjeraka Alpine B10 Bi-Turbo.
Vlasnik Sveinbjörn Hrafnsson prije dvadeset godina originalnu Granite Silver boju zamijenio je žutom i to je jedina stvar koja na automobilu s fotografija nije originalna. S obzirom na stroge zakone na Islandu godinama svojom Alpinom putuje diljem Europe, a najviše, priznaje, voli voziti njemačkim Autobahnom gdje nema ograničenja brzine. Posjetio je pritom i Nürburgring dvaput, a od ukupno 55.000 kilometara koliko je s autom napravio, 45.000 napravio je izvan Islanda. Svaka čast...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....