prvi dan 2001. godine označio je početak novog stoljeća i novog milenija. Ta je godina također označila početak nove ere za Lamborghini koji je predstavio Murcielaga, sada pod okriljem Volkswagen grupe. Ali jeste li znali da je Lamborghini Murcielago dijelio dijelove sa Seatovom Alhambrom i Renaultom Espaceom? Nikad ne biste rekli...
Lamborghini Murcielago,naime, bio je prvi model talijanske marke otkako je koncern Volkswagen preuzeo kontrolu nad tvrtkom u kasnim 1990-im. Također, bio je zamjena za Diablo i posljednji automobil iz Sant‘Agate koji je koristio legendarni V12 dizajniran u 1960-im od strane inženjera Giotta Bizzarinija.
No, osim motora i brojnih ekskluzivnih komponenti, Murcielago je uključivao i neke, nazovimo, “normalnije” dijelove, koji dolaze iz dostupnijih vozila, kako unutar same VW Grupe, tako i iz drugih vanjskih. Primjera je mnogo i mogli bi vas iznenaditi.
Primjerice, prekidač na ručici kojima se pale žmigavci jedan je od njih, a preuzet je Alfa Romeo modela kasnih 1990-ih, kao što su 164 ili Spider. Električni podizači prozora također su posuđeni od druge talijanske marke i izravnog konkurenta - Ferrarija. Ti dijelovi, koje je proizveo Bosch, već su se koristili u Ferrariju F355 i 360 Modeni. S Modenom je također dijelio motor klima uređaja, kojeg je proizveo Spal.
Kompresor klima uređaja mogao se naći u kamionu Kenworth T800, pa čak i u nekim Caterpillarovim građevinskim strojevima. Varijanta kompresora također se mogla pronaći u drugoj generaciji Renaultovog monovolumena Espace iz sredini 1990-ih.
Na vanjštini automobila nalazimo još jednu komponentu koja potječe iz primitivnijih korijena: trokutasti žmigavci izvorno su se pojavili na prvoj generaciji Forda Focusa. Ovi bočni pokazivači smjera s vremenom su ažurirani različitim žaruljama, ali uvijek su imali isti oblik.
Sve te električne komponente podupire Boschov alternator koji se izvorno pojavio kao opcija na Volkswagenovom Transporteru. Ovaj alternator je također korišten u Seat Alhambri od 1995. do 2000. godine. Konačno, ležajevi su posuđeni iz raznih Audija i Volkswagena, od R8 do Phaetona...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....