VREMEPLOV

Kabriolet 850i je jedan od najunikatnijih automobila koje je BMW ikad proizveo, a nikad prodao

Proizvodnja je odbačena zbog straha da neće ostvariti profit u odnosu na razvojne troškove
SGS Monte Carlo (E31)
 BMW 8er Club International

Generacija E31 BMW-ove Serije 8 predstavlja jednog od najrjeđih automobila na kojem je BMW radio, s prepoznatljivim oblikom, vrhunskom tehnologijom za svoje vrijeme i čudovišnim V12 atmosfercem ispod poklopca motora. Međutim, koliko god je ova kabriolet izvedba bila sve što bi netko poželio od bavarske kompanije, BMW nije prodao ni jedan primjerak.

image
1989-1994 BMW 850i (E31)
BMW

Iako je plan kompanije bio ponuditi kabriolet Osmicu odmah nakon predstavljanja, došlo je do promjene u očekivanjima kompanije. Naime, 850i Cabrio, kako su ga zvali, u potpunosti je razvijen do proizvodne spremnosti, ali je odbačen zbog straha da neće ostvariti profit u odnosu na razvojne troškove. Bilo kako bilo, prototip svejedno ponosno stoji u BMW-ovom muzeju u Munichu.

image
SGS Monte Carlo (E31)
AT903 Photography

No samo zato što je BMW odustao, ne znači da su svi. Na fotografiji je SGS Monte Carlo, kabriolet Serije 8 prerađen od strane Styling Garagea. Konkretnije, riječ je o 850i koji ima automatski soft-top, senzor za kišu, pa i hard-top za hladnije dane. Ukupno je Styling Garage proizveo 20 Monte Carlosa, što ih čini mnogo rjeđim od standardne Serije 8.

image
SGS Monte Carlo (E31)
BMW 8er Club International

Ovaj primjerak završen je crnom bojom i originalnim BMW Style 9 alu naplatcima. U unutrašnjosti vidimo sjedala od crne kože i automatski mjenjač. Za razliku od standardnog E31, Styling Garage je izvadio stražnju klupu kako bi napravio mjesta za pomični krov, koji se uz to može koristiti kao i tovarni prostor.

Sve u svemu, sudeći prema fotografijama konverzija je odrađena profesionalno, a u nastavku čak možete vidjeti i videozapis krova u 'akciji'.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 01:46