DS Automobiles postoji već deset godina. Kako bi to proslavili, proizvođač si poklanja vrlo poseban rođendanski dar. Ovo je DS SM Tribute, posveta legendarnom Citroënu SM. Originalni SM je nastao 1970. godine nakon što je Citroën kupio Maserati 1968. s namjerom da iskoristi Maseratijevu tehnologiju motora visokih performansi za proizvodnju svojeg GT automobila.
Auto je kombinirao sofisticirani Citroënov ovjes s Maserati V6 motorom i 177 KS. No još više pažnje je izazivao svojim vrhunskim dizajnom iz kojeg je stajao Francuz Rober Opron. Opron je preminuo prije tri godine, ali ej iza sebe ostavio bogato nasljeđe legendarnih i/ili uspješnih modela kao što su bili Citroën GS, Citroën CX, Renault Alpine A310 V6, Renault Fuego, Renault 25 i Alfa Romeo SZ, između ostalih.
SM je uz DS i 2CV zasigurno jedan od najpoznatijih Citroënovih modela u povijesti, pa ga je DS iskoristio kao inspiraciju za svoj novi konceptni automobil. DS se nije mogao obratiti Opronu za dizajn ovog SM Tributea, ali je očito dao sve od sebe da ostane vrlo vjeran originalu. SM Tribute nije crossover s nekim forsiranim elementima SM-a, već elegantni niski coupe.
Reference na Citroën SM su očite. DS SM Tribute također ima dugu njušku, liniju "ramena" koja se spušta prema stražnjem dijelu i liniju krova koja glatko teče u zakrivljeni stražnji prozor koji se proteže do samog stražnjeg dijela auta. Stražnji kotači, djelomično skriveni iza lima, naravno, također su jasna posveta SM-u, kao i prednja svjetla, koja su skrivena iza komada stakla koji se proteže preko cijelom širinom prednjeg dijela.
Iako unutrašnjost 4,94 metra dugog i 1,34 metra niskog DS SM Tributea sa svojim velikim zaobljenim, staklenim središnjim tunelom, četvrtastim upravljačem i širokim zaslonom iza njega jasno odiše futurističkom atmosferom, također postoje neke reference na original poput rebrastih sjedala i oblika te rasporeda digitalne ploče s instrumentima.
DS Automobiles ne govori ništa o tome što bi trebalo pokratiti DS SM Tribute, no sigurni smo da to nije V& iz Maseratija. također, moramo biti iskreni i priznati da je vjerojatnost da ovaj koncept krene u proizvodnju ravna nuli.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....