Danas putujemo 86 godina u prošlost kako bismo otkrili priču o tome kako su nacisti htjeli premašiti 600 km/h kako bi imali "najbrži auto na svijetu". Glavni sudionik u ovoj priči je poznati njemački pilota Hans Stuck, koji je bio blizak s Adolfom Hitlerom i Ferdinandom Porscheom. Također, bitan protagnost je i Daimler-Benz, odnosno Mercedes T80 iz 1939. godine.
Godine 1937. Hans Stuck, otac poznatog njemačkog vozača Hans-Joachima Stucka i pobjednika tri europska prvenstva u brdskim utrkama, odlučio je uz potporu Reicha pokrenuti projekt u kojem će izraditi najbrži automobil na svijetu. Za to bi Stuck surađivao s Ferdinandom Porscheom kao dizajnerom i odgovornim za njegov razvoj, te Daimler-Benzom za konstrukciju automobila.
U početku je Porsche namjeravao premašiti najveću brzinu od 550 km/h. Međutim, britanski vozač John Cobb i inženjer George Eyston dizajnirali su automobil koji je postavio svjetski rekord brzine u Bonnevilleu 1938., postigavši 595,04 km/h. To, u žarištu kakvo je Europa postala kasnih 1930-ih, nije dobro sjelo Njemačkoj.
Stoga su Stuck, Porsche i Mercedes morali ponovno razmisliti o projektu najbržeg automobila na svijetu. Tada je postavljena najveća brzina od 650 km/h i počeo je rad na automobilu: Mercedes-Benzu T80.
Iz genijalnog uma Ferdinanda Porschea proizašao je dizajn karoserije T80, 8 metara dugog automobila s iznimno aerodinamičnim oblicima koji su uključivali obložene kotače, dva bočna krila i dvije grbe na stražnjoj strani koje su davale stabilnost pri velikim brzinama.
Ispod "lima" ovog čeličnog diva krije se posebno dizajnirana šasija s tri osovine, od kojih su dvije stražnje zadužene za prijenos snage motora na asfalt. T80 je, nakon ugradnje motora, dosegao težinu od 3000 kilograma, čemu treba dodati i ono što bi pridonijeli gorivo i pilot.
Suočen s izazovom postizanja 100 km/h više od prvobitno planiranog, tim se obratio Ministarstvu zrakoplovstva Reicha kako bi zatražio posudbu prototipa motora DB 603, 44,5-litrenog V12 s izravnim ubrizgavanjem, kompresorom i međuhladnjakom.
Ovaj motor, koji će na kraju postati V12 motor najvećeg obujma proizveden u Njemačkoj tijekom Drugog svjetskog rata, izveden je iz zrakoplovnog motora DB 601 koji je pokretao lovca Messerschmitt Bf 109.
Zbog delikatne političke situacije prije izbijanja Drugog svjetskog rata, Hans Stuck i Mercedes-Benz T80 nisu mogli oboriti svoj brzinski rekord u Bonnevilleu. Iz tog razloga, Reich je omogućio je određeni dio Autobahna za završni test. Presvučeno je gotovo 10 kilometara autoceste širine 25 metara.
Do sredine 1939. Mercedes-Benz T80 bio je spreman za veliki izazov. Neki konzultirani izvori sugeriraju da je automobil trebao biti obojen bojama Reicha i nacističke svastike. Međutim, 1. rujna izbio je rat i projekt je otkazan.
Motor DB 603 je rastavljen i vraćen Ministarstvu zrakoplovstva, dok je T80 godinama ležao skriven u Austriji. Danas živi kao uspomena u muzeju Mercedes-Benz u Stuttgartu, kao dio njegove stalne zbirke.