Nissan ovaj mjesec obilježava 10 godina od početka prodaje svog popularnog modela Qashqai pa smo se zapitali zar je već toliko vremena prošlo od kada smo u Barceloni vozili prve kilometre s tada iznimno atraktivnim i zanimljivim novim modelom Nissana. Novi "mali terenac" svojim nam se karakteristikama brzo zavukao pod kožu i odmah je bilo jasno kako će B-segment crossovera uskoro postati hit među kupcima: ni prevelik, ni premali, praktičan, odignut od tla, a vozi se kao kompakt.
Do danas u ovoj klasi već gotovo svi proizvođači imaju svog predstavnika. Dakle, Qashqai kao začetnik segmenta crossovera model je koji je spojio praktičnost i privlačnost SUV-a koji pritom ima učinkovitost i dinamične performanse kompakta. Prodaja prve generacije Nissana Qashqai započela je u veljači 2007. i postigla trenutačan uspjeh. Do kraja godine u Europi je prodano gotovo 100.000 primjeraka, a to je bio samo početak. U deset godina koliko je na tržištu, Qashqai je u Europi prodan u više od 2,3 milijuna primjeraka, što ga čini najprodavanijim crossoverom u regiji. Pritom je osvojio mnoštvo nagrada, između ostalog i 19 nagrada za „Automobil godine“.
Paul Willcox, Predsjednik Nissana Europa, izjavio je: „Kad je predstavljen 2007. Qashqai je bio jedinstven u segmentu. Ostao je vjeran svojim korijenima, a mi smo u njegovu životnom vijeku kontinuirano uvodili inovacije i dodavali novu tehnologiju, i zato je zadržao vodeći položaj u segmentu crossovera." Ovaj crossover svakako je promijenio izgled europskog tržišta automobila.
U proteklih je deset godina prodaja crossovera C-segmenta na godišnjoj razini samo u Europi narasla do 2,6 milijuna primjeraka, koliko ih je prodano 2016. To samo potvrđuje trend rasta popularnosti crossovera, pa zato sada većina velikih proizvođača u svojoj ponudi sada ima crossovere. Tako Qashqai sada ima 21 izravnog konkurenta na tržištu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....