Porscheov prvi superauto novog milenija poznajemo već 17 godina, no prva vožnja koncepta dogodila se čak tri godine ranije; točnije 28. rujna 2000. godine u Parizu.
Za volanom je sjedio nitko drugi do Walter Röhrl i vozio koncept u prisustvu medija i pratnji francuske policije na motociklima.
Studija buduće Carrere GT temeljila se na tada novom trkaćem automobilu koji je dovršen 1998. godine za natjecanje na 24 sata Le Mansa, a imao je moćan V10 motor, monokok okvir izrađen od karbonskih vlakana i interno oznaku 9R3.
Uprava Porschea je ipak odlučila da se neće vratiti na legendarnu utrku, ali ideja o stvaranju superautomobila na temelju jedinstvenog V10 motora nije odbačena već je bila prolongirana do serijskog primjerka tri godine kasnije i debija na salonu automobila u Ženevi.
Porsche Carrera GT obilovao je tehnološkim posebnostima poput keramičke suhe spojke, keramičkih kočionih diskova, specifičnog ovjesa poput trkaćeg automobila, sjedala u potpunosti izrađenih od lakog i čvrstog karbona te već spomenutog karbonskog monokoka.
Obujam V10 atmosferca je za serijsku varijantu povećan sa 5.5 litara na 5.7 litara i postizao je tada ( a i danas) enormnih 612 KS pri 8000/min 9 590 Nm najvećeg okretnog momenta pri 5750/min. S obzirom na masu od tek 1380 kg ne čudi podatak o ubrzanju iz stajanja do 100 km/h za 3,9 sekundi te najveće brzine od 330 km/h.
Od 2003. do 2006. godine u Porsche pogonima u Leipzigu je izrađeno 1270 jedinica, a automobil je stajao čak 452.690 eura u Njemačkoj. Danas im se cijene kreću od 600.000 do 900.000 eura, dok najbolji primjerci postižu i milijun eura.
Sada dva desetljeća nakon što je Carrera GT odradila prvu vožnju u Parizu, Porsche je želio ponovno oživjeti taj trenutak, no trenutačna globalna situacija s pandemijom korona virusa spriječila ih je da ponovo posjete Pariz pa su ove fotografije snimljene na Pariser Platzu u Berlinu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....