Riječ Carrera na španjolskom znači “utrka”, dok je RS na stražnjem dijelu vozila značilo “Rennsport”, što na njemačkom znači “trkaći sport”. Danas taj kultni Porscheov 911 predstavljen 1972. godine navršava 50 godina.
Kako bi 2.7 RS uvijek bio usmjeren u pravom smjeru, vuču je trebalo poboljšati u odnosu na usku karoseriju prijašnjih modela. Zbog toga je proširen stražnji dio, a ugrađeni su i širi naplatci. "Šećer na kraju" je takozvani "ducktail" (pačji rep) spojler koji je poboljšao aerodinamiku i gurnuo stražnji dio snažnije na asfalt.
Unutrašnjost sportskog automobila ogoljena je koliko je to bilo moguće, uključujući stražnja sjedala, tepihe, naslone za ruke i slično. Sjedala su također zamijenjena laganim sportskim sjedalima, a čak je i Porscheov grb na haubi bio samo naljepnica umjesto obojene oznake.
Uz tanju limenu karoseriju, prozore i plastiku, automobil je težio tek 960 kg, što je za 115 kilograma manje od standardnog 911.
Srž modela bio je 2,7-litreni boxer šestcilindraš od 210 KS, koji je sadržavao ubrizgavanje goriva i blok od magnezija za smanjenje težine.
Ova kombinacija laganog i moćnog značila je da je RS bio najbrži njemački serijski automobil svog vremena s vremenom od 0-100 km/h od samo 5,8 sekundi u sportskom obliku i maksimalnom brzinom većom od 245 km/h.
Brzina nije bila zabavna ni na ulici, jer je specijalni 911 dizajniran i homologiran kao trkaći automobil koji se može voziti i do ureda.
Proizvedeno je ukupno 1580 primjeraka, a nakon prvih 1000, 911 Carrera RS 2.7 bio je homologiran za Grupu 3 i Grupu 4. Napravljeno je 17 standardnih, 200 lakših ‘Sport’ verzija, potom 55 trkaće verzije i 1308 touring verzija (M472).
Porsche se natjecao RS-om u Grupi 3 i Grupi 4, gdje je osvojio ogroman broj pobjeda širom svijeta. Posebna izložba posvećena 50 godina Carrere 2.7 RS bit će postavljena u muzeju proizvođača u Stuttgartu i trajat će do 20. rujna 2022.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....