velika obljetnica

Volkswagen slavi 50. rođendan Passata: Bio je glavni model marke u svijetu nakon Bube

Volkswagen je predstavio Passat 1973. godine kao vodeći model i dio svoje strategije transformacije svoje linije nakon Bube

Volkswagen Passat

 Volkswagen AG

Nakon trogodišnje pauze, Volkswagen se vraća na Techno Classicu, jedan od najvećih svjetskih sajmova klasičnih automobila koji se svake godine održava u njemačkom Essenu. VW se planira predstaviti kao brend "sa srcem" i izložiti svoje povijesne modele. U središtu će biti 50 godina Passata, automobila kojeg VW naziva svakodnevnim herojem i klasikom dizajna.

image

Volkswagen Passat

Volkswagen AG

Volkswagen je predstavio Passata 1973. godine kao vodeći model i dio svoje strategije transformacije svoje linije nakon Bube. Temeljen na Audiju 80, Passat je dijelio mnoge komponente i stil s Audijem, a obje je dizajnirao Giorgetto Giugiaro.

Nudio se kao limuzina, karavan i "liftback", imao je pogon na prednje kotače i ubrizgavanje goriva, što ga je činilo jednim od najmodernijih europskih obiteljskih automobila svog vremena.

image

Volkswagen Passat

Volkswagen AG

Druga generacija modela predstavljena je 1980. Još uvijek dijeleći većinu svojih komponenti s Audijem 80, vrhunski modeli dobili su Audijev motor s pet cilindara i pogon na sva četiri kotača, koji je Volkswagen nazvao Syncro. Proizvodnja se povećala jer ga je VW proizvodio u Kini, Meksiku, Južnoj Americi i Južnoj Africi i prodavao na šest kontinenata.

image

Volkswagen Passat

Volkswagen AG

Volkswagen je napravio nekoliko promjena s trećom generacijom Passata, uključujući prebacivanje Passata na VW platformu koju dijeli s Golfom. Bila je to prva verzija automobila pod nazivom Passat u SAD-u. Prethodne generacije bile su poznate kao Dasher i Quantum.

image

Volkswagen Passat

Volkswagen AG

Stilski je također odstupio od Audija i sadržavao je jedinstveni prednji kraj koji je podsjećao na Volkswagenove modele sa zračnim hlađenjem iz prošlosti. To je jedina generacija s tim neobičnim stilom. VW je napravio redizajn 1993. godine, a stil se od tada vratio na svoj tradicionalniji Audijev izgled.

Za Techno Classicu, VW je Passatu dao moto "Immer weider neu" ili "uvijek se iznova izmišlja" kako bi obilježio godišnjicu automobila. Kupci su od početka voljeli Passat zbog njegove vrijednosti i tehnike. Svaka od osam generacija izgradila je te prednosti dok se prilagođavala promjenjivim vremenima.

image

Volkswagen Passat

Volkswagen AG

Nedavno su te promjene uključivale izbacivanje Passata iz američke linije i prestanak proizvodnje limuzine. Model za 2024. bit će samo karavan koji će dijeliti platformu sa Škodom, dok će limuzinska verzija biti zamijenjena novim električnim vozilom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 12:48