Bernd Rosemeyer bio je idol vozača utrka u Njemačkoj 1930-ih i popularna zvijezda nacionalsocijalizma. Njegovi najveći uspjesi, ali i rana smrt u dobi od samo 28 godina, neraskidivo su povezani s trkaćim automobilima tog vremena.
Ne čudi stoga što mu je Audi desetljećima kasnije posvetio studiju vozila.
Audi je tada odao počast Rosemeyeru sljedećim riječima: "Vozilo se pojavljuje u svjetlima farova koji na prvi pogled izgledaju kao da nisu s ovoga svijeta. Ravno, zgrčeno, u pokretu. Spajaju se neobuzdana energija i precizna geometrija. Tekuće, aerodinamične linije kombiniraju se s jasnoćom neskrivene funkcionalnosti".
Koncept je bio dugačak 454 cm, širok 192 cm i imao je međuosovinski razmak od 291 cm. Monumentalna rešetka hladnjaka podsjećala je na povijesne srebrne strijele Auto Uniona, kao i dugi, blago nagnuti poklopac motora s okomitim prorezima za usis zraka. Mat svjetlucavo tijelo izrađeno je od brušenog aluminija.
Jasne linije s kupolom krova, lukovima kotača u obliku točnog polukruga i visokom linijom struka trebali su pokazati odnos s prvim Audijem TT. Više od 20 godina kasnije, paralele s Bugatti Veyronom također se mogu otkriti na prednjem i stražnjem dijelu.
Ovo se uklapa u ono što je Audi tada napisao o mogućem pogonu: "Kao i srebrne strijele, 16-cilindrični središnji motor također bi mogao pokretati ovaj coupé.
Postoji mnogo prostora između ogromnih kotača u lukovima koji su formirani daleko prema gore. Dugi međuosovinski razmak ostavlja mjesta za dva putnika i motor velike zapremnine ispred stražnje osovine".
Bernd Rosemeyer smatran je genijem u kokpitu trkaćih automobila i bio je idol motosporta svog vremena.
Godine 1936. osvojio je sve moguće titule u Auto Union Type C 16-cilindrašu: europski prvak, njemački cestovni majstor i njemački alpinist. Postavio je nekoliko svjetskih rekorda i bio prova osoba koja je premašila 400 km/h na javnoj cesti.
Tijekom rekordnih vožnji u siječnju 1938. Rosemeyerov automobil zahvatio je nalet vjetra pri brzini od gotovo 440 km/h. Nakon nekoliko prevrtanja, Rosemeyer je pronađen mrtav. Audi Rosemeyer nije bio prototip spreman za vožnju, niti je bio anticipacija serijskog vozila. Umjesto toga, prema njegovim tvorcima, trebao je tada vizualizirati tehnološki potencijal marke Audi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....