U povijesti Svjetskog prvenstva u reliju samo se pet puta razlika između pobjednika i prvog od poraženih mjerila u desetinkama
Jedno od tih natjecanja je prošlogodišnje izdanje Croatia Rallyja na kojem je Sebastien Ogier pobijedio sa samo 0,6 sekundi prednosti ispred momčadskog kolege Elfyna Evansa.
Upravo je pogreška Velšanina doslovno u posljednjem zavoju u anketi WRC Promotora na kraju sezone proglašena odlučujućom u ishodu borbe za naslov svjetskog prvaka koji je otišao u ruke Ogiera.
Hrvatska je kao 34. zemlja domaćin Svjetskog prvenstva u reliju debitirala fantastičnom utrkom i odličnom organizacijom, što je potvrđeno i rekordnim brojem društvenih objava, a svi preduvjeti za neizvjesno i atraktivno natjecanje najboljih relijaša svijeta na stolu su i ove godine
Drugo izdanje Croatia Rallyja pred vozače ponovno stavlja 20 brzinskih ispita ukupne dužine gotovo 300 kilometara.
Većinu brzinaca vozači su upoznali prošle godine, ali itinerer je ove godine duži, protegnuo se od Primorsko-goranske do Varaždinske županije i pod svoje okrilje uzeo dva nova brzinca.
Prilazne ceste skijalištu Platak u subotu će u dva navrata stavljati na kušnju vozačke vještine posada, a dionica od Trakošćana do Vrbna, kojom će se voziti dva puta u nedjelju, nepoznata je i hrvatskim relijašima.
Novi ispiti samo će začiniti utrku na kojoj se prošle godine u svim izjavama vozača neizostavno čula riječ – tricky.
Organizatori su se pobrinuli pronaći dionice koje revnosno razbijaju ritam vožnje, na kojima ne nedostaje skokova, uspona, zavojitih dionica i dugih pravaca, a na sve se pridodao specifičan asfalt.
Grbavi, ispucali, glatki, hrapavi koji se uz to ustaljeno izmjenjuje unutar samo nekoliko kilometara, jednostavnije rečeno Croatia Rally nudi podlogu za koju je gotovo nemoguće pronaći idealne gume ili podesiti ovjes, i od vozača traži posebnu vještinu i oprez, ali i hrabrost.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....