rebrending

Brendiraj svoju tvrtku

Pobjednik natječaja je OmoLab iz Splita, tvrtka koja pomaže disleksičarima

Uskoro na jutarnji.hr pratite prvo live brendiranje tvrtke, tijekom kojeg ćemo u koracima prikazati sve etape razvoja nove brend strategije

Ključne stvari svake tvrtke su kvalitetan proizvod i uspješna priča koja ga približava kupcima. Hanza Media i Fortenova su, u suradnji s partnerima Bruketa&Žinić&Grey i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri, pokrenuli natječaj u kojemu će jednom malom ili srednjem poduzetniku darovati potpuno besplatan brending ili rebranding.

Interes je bio uistinu velik, u samo dva tjedna trajanja natječaja pristiglo je stotinjak prijava, a žiri pred sobom nije imao laganu odluku. Među prijavljenima je bilo zanimljivih ideja i projekata u začetku, ali i onih koji su na tržištu već dugi niz godina i hitno im treba osvježenje brenda. Našli su se tu OPG-ovi, medijski projekti, trgovci, hoteli i apartmani koji trebaju novu strategiju uoči turističke sezone, pa čak i cijele geografske regije, ali i inovativni poduzetnici koji tek pokreću svoju tvrtku.

No, na kraju, žiri je ipak jednoglasno odlučio o pobjedniku – OmoLab komunikacije, splitskoj tvrtci koja je široj javnosti poznata po razvoju alata koji olakšavaju život osoba s disleksijom i drugim teškoćama čitanja i učenja.

Uspjeh na Funderbeamu

Dosad su razvili OmoType sustav fontova prilagođen za osobe s disleksijom i OmoReader mobilnu aplikaciju koja optimizira upotrebu OmoType pisma i to na način da rastavlja riječi na slogove što olakšava ritam čitanja, postavlja pozadinske linije za poboljšanje fokusa i praćenje retka, a animacijom te linije poboljšava se brzina čitanja.

Zagreb, 260319.
Zicer, Velesajam.
Ekipa koja je osmislila aplikaciju OmoReader, instrument za lakse citanje za disleksicare, autor aplikacije je Petar Reic.
Na fotografiji: Ana Marinovic, Zoran Birimsa, Ratko Knezevic i Vanja Andric.
Foto: Ranko Suvar / CROPIX
Ranko Šuvar / Hanza Media
Ekipa koja je osmilila aplikaciju OmoReader: Ana Marinović, Zoran Birimša, Ratko Knežević i Vanja Andrić

„Želimo pokrenuti promjene prevladavajuće društvene paradigme prema djeci s disleksijom i drugim komunikacijskim teškoćama. OmoLab kao odgovor na informacijsku prezasićenost i neuspjele komunikacije, otvara prostor za razmišljanje, emocije i maštu. Usmjereni smo na bitno: individualne slobode, snagu zajedništva, osobna stanja, međuljudske odnose, potrebu za zabavom i dokolicom. Poseban fokus je na komunikacijski deprivilegirane.“, stajalo je u prijavi Omo Laba, koji su inače krajem ožujka na platformi Funderbeam lansirali crowdfunding kampanju za širenje poslovanja na američko i britansko tržište, a uspjeli su prikupiti u samo šest dana maksimalnih 240 tisuća eura.

- Genijalno! Presretni smo i zahvalni na ovoj prilici. Komunikacijski partneri će nam pomoći da ovaj jedinstveni hrvatski projekt postane svjetski. Ovo nam je jedinstvena prilika da dobijemo iznimno vrijednu podršku u stvaranju globalnog brenda i jako nam je drago da je žiri to prepoznao. Vijest o tome da smo odabrani za rebranding nije mogla doći u boljem trenutku. Upravo smo uspješno zatvorili crowdfunding kampanju – izjavio je Petar Reić, osnivač i vlasnik OmoLaba.

Dubinsko skeniranje

OmoReader aplikacija i OmoType font sustav na hrvatskom su jeziku dostupni od prosinca 2018. godine, a trenutno imaju preko 6500 korisnika.

O pobjedniku čiji ćemo brending/rebranding pratiti uživo je odlučio žiri u sastavu Dubravka Jusić, izvršna direktorica marketinga Fortenova grupe, Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey, Nikola Žinić, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey, Violeta Colić, direktorica Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri i Gojko Drljača, glavni urednik gospodarskog sadržaja Hanza Medije.

Omo Lab će u narednim danima s najboljim brend i komunikacijskim stručnjacima proći proces koji će uključivati dubinsko skeniranje trenutačnog stanja i introspekciju, razvoj nove brend strategije, zajedničku izradu plana internog i eksternog komuniciranja te vizualni identitet. Sve o procesu brendiranja ove tvrtke, čija nas je ideja potpuno oduševila, pratite uskoro na portalu Jutarnji.hr. kada ćemo organizirati prvo live brendiranje jedne tvrtke u Hrvatskoj. Nakon završene procedure, kada objavimo novu strategiju Omo Laba, za slavlje u povodu početka rada potpuno nove kompanije, pobrinuti će se Fortenova grupa, pokrovitelj cijelog projekta.

Piše: Daria Bertek

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2024 21:05