53. Međunarodni sajam namještaja i opreme

Sajam namještaja u Beogradu privukao više od 300 izlagača iz regije i svijeta

Svi u regiji koji su na neki način posvećeni drvno-prerađivačkoj industriji i interijerima, ovih su dana sigurno posjetili Beograd. Naime, tamo je u utorak otvoren 53. međunarodni sajam namještaja, opreme i unutarnje dekoracije. Održava se pod sloganom “Sajam namještaja sada” na Beogradskom sajmu, a ako vas put nanese susjedima, možete ga posjetiti još danas i sutra. Po čemu je taj sajam drugačiji od prethodnih, koliko ima izlagača i kakav je odaziv hrvatskih tvrtki, ali i brojna druga pitanja postavili smo Aleksandru Ivkoviću, voditelju marketinga sajma, koji nam je za početak objasnio da je ove godine sajam malo drugačiji nego inače.

Sudjeluje 11 zemalja

– Ove je godine Sajam namještaja napravio iskorak u konceptualnom i organizacijskom smislu. Za početak, promijenjen je i moderniziran vizualni identitet, a vizual je osmislio inovativni novosadski studio Peter Gregson. Programski su jače implementirana dizajnerska dostignuća i dizajnerski orijentirane tvrtke, a pojačan je i poslovni posjet te unaprijeđen poslovni segment kroz uvođenje Hosted Buyer programa. Sva unapređenja i kreativna energija uloženi su u povezivanje dizajna i važnih grana gospodarstva, ali i osvajanja novih tržišta, poticanja ekonomije i povećanja izvoza domaćih i proizvoda iz regije. Novost je i to da je Međunarodni sajam strojeva, alata i repromaterijala izdvojen u zasebnu manifestaciju – kaže Ivković. Naglasak na dizajnerski segment sajam stavlja u novi, kulturološki aspekt u doživljaju i poimanju interijera, s idejom i vizijom da su dizajn i kreativna industrija danas okosnica razvoja jednog društva.

Među hrvatskim tvrtkama koje sudjeluju su i Prostoria, Bluetag, Velinac, Spin Valis, Lateran, Majur..

Promociji tih novih ideja značajno je pridonio i novi art direktor sajma Zoran Jedrejčić, renomirani produkt dizajner podrijetlom iz Splita. – Sajam je jedinstvena prilika da se na jednome mjestu sagledaju svi noviteti dizajna interijera, kompletna produkcija domaćih i proizvođača regije te uglednih svjetskih kompanija. Kao vodič za trendove u godini koja slijedi, Sajam predstavlja inovacije u formi, materijalima i idejnim rješenjima koje nudi progresivna industrija namještaja, što će svim posjetiteljima biti od velike koristi – kaže Jedrejčić. Novi koncept i poslovnu priliku su prepoznale brojne tvrtke iz Srbije i regije, pa je sav raspoloživi izlagački prostor popunjen s jasnim profiliranjem izložbenog programa u svim halama, što je čak dvije hale više u odnosu na 2014. godinu.

– Neke najpoznatije tvrtke iz Srbije vratile su se na sajam poslije pauze od nekoliko godina, a neke kompanije su prvi put na manifestaciji, poput Ikee i Hermana Millera. Kako se iduće godine planira i otvorenje Ikee u Beogradu, interes posjetitelja za njihov štand je pojačan – objašnjava Aleksandar Ivković i dodaje kako na sajmu sudjeluje više od 300 izlagača iz 11 zemalja, i to iz Njemačke, Italije, Kine, Turske, Bugarske, Poljske, Češke, BiH, Slovenije i Hrvatske. Hrvatska ove godine predstavlja svoju industriju namještaja i prateće grane u sklopu Nacionalne izložbe u hali 4. Program i namještaj šest proizvođača predstavlja pod okriljem Hrvatske gospodarske komore, a tri tvrtke nastupaju ispred Viridis drvnog klastera. Među hrvatskim tvrtkama koje sudjeluju na sajmu su Prostoria, Bluetag Design, Velinac, Spin Valis, Kimel Filtri, Lateran, Lika Svjetlo d.o.o. i Majur.

Odlična posjećenost

– Hrvatski su štandovi također izuzetno zapaženi i atraktivni, što predstavlja jedinstvenu priliku da se na velikoj manifestaciji uz organizirano sudjelovanje različitih proizvođača, trgovaca i distributera za sve sudionike industrije namještaja sveobuhvatno predstavi gospodarstvo jedne zemlje. Upravo to je jedan od osnovnih ciljeva sajma, uz okretanje poslovnim posjetiteljima te daljnjeg razvoja i rada na imidžu manifestacije – kaže Aleksandar Ivković i dodaje kako je jedan od ciljeva i podizanje svijesti izlagača o značaju ulaganja u vlastitu promociju. – Osim svega navedenog, prilagođavanje novim vremenima, jasna i nedvosmislena podrška vrhunskoj kvaliteti i dizajnu proizvoda koji se nađu na sajmu se također nameću kao imperativ. To je način da se kreira pozitivna klima i da Beogradski sajam namještaja postane kuća za sve tvrtke iz regije koje će ovdje plasirati javnosti svoje novitete, a nakon završetka i otvarati nove proizvodne pogone i salone namještaja u raznim državama. Podizanje kvalitete komunikacije u poslovnom ambijentu, podrška poslovnim aktivnostima, ugovaranje novih poslova i suradnji, to je bit sajmova i mislim da smo upravo to i postigli na ovogodišnjem sajmu – zaključio je Ivković.

Ako vam se svidio ovaj članak, molimo vas da ga podijelite!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 22:37