Društvenim mrežama širi se jedan ne toliko praktičan ‘interijerski‘ trend: dekoriranje hladnjaka! Trend se naziva ‘fridgescaping‘ i tek dobiva na popularnosti, no primjetno je kako sve više ljudi svoje hladnjake pokušava pretvoriti u nešto ‘estetski lijepo‘, pa pored namirnica u njih stavlja uokvirene fotografije, vaze s cvijećem..., piše NY Post.
Izraz ‘fridgescaping‘ prvi se put pojavio 2011. godine, a podrazumijevao je organizaciju prostora i stiliziranje hladnjaka na način da se voće i povrće, umjesto u običnim plastičnim posudama, drži u dekorativnim posudama, da pića postaju dio dekoracije i da sve ima svoje mjesto, a tada ga je upotrijebila Kathy Perdue, umirovljena konzultantica za dizajn iz Brentwooda u Kaliforniji, na svojem blogu Good Life of Design.
"Zašto ne stavite svoje svakodnevne namirnice u lijepe posude i imate nešto lijepo za gledati kad otvorite vrata?! Znate, nešto što će vam izmamiti osmijeh", napisala je Kathy Perdue.
Međutim, njezinu ideju društvene su mreže podigle na jednu sasvim novu razinu.
Samo jedan video s orhidejom u hladnjaku, s lijepom vazom i okvirom za slike, bio je dovoljan i za Allison Hester, kreativku iz Sjeverne Karoline, koja se odmah ‘navukla‘ na trend. Ona već godinu i pol dana objavljuje sadržaj svojeg hladnjaka.
Lynzi Judish, američka kreatorica sadržaja usredotočena na uređenje doma, također objavljuje sadržaj o svojem hladnjaku, a onaj koji je postao viralan bio je njezin hladnjak inspiriran serijom Bridgerton. Ona ga je nazvala ‘Fridgerton‘.
"Iskreno, ovo je bila jedna od najugodnijih stvari koje sam učinila u posljednje vrijeme. Upravo sam počela gledati treću sezonu ‘Bridgertona‘, pa koje je bolje vrijeme da romantiziram svoj život s malo uređenja hladnjaka?", objavila je Lynzi Judish i ‘zaradila‘ više od milijun pregleda.
Iako uređenje hladnjaka definitivno izgleda lijepo, nije baš najpraktičnija stvar ako trebate iskoristiti sav prostor za hranu i namirnice.
"Mislim da je ‘fridgescaping‘ stvarno smiješan, bizaran trend, ali ne mislim da je to trend kod ljudi koji kuhaju. Mislim da je to trend među ljudima koji dekoriraju i žele učiniti da njihova kuća izgleda slatko, ali nikako ne pokušavaju unijeti funkciju u svoj dom", komentirala je Ellen Marie Bennett, osnivačica i glavna direktorica brenda Hedley & Bennett i voditeljica emisije ‘Kitchen Glow Up‘, za Food & Wine.
Ipak, dodala je kako bi ovaj trend zapravo mogao natjerati ljude da više kuhaju, budući da će htjeti iskoristiti sadržaj hladnjaka. To je potvrdila i Lynzi Judish.
"To me je natjeralo da se počnem baviti vrtlarstvom jer sam htjela uzgajati vlastitu hranu i imati vlastito bilje kod kuće", rekla je Lynzi Judish koja se složila da ‘fridgescaping‘ nije idealan za produljenje roka trajanja neke hrane, primjerice kad se bobičasto voće stavlja u lijepe, ali otvorene posude. Također je priznala da stvari koje idu u njezin hladnjak zbog sadržaja na društvenim mrežama ne moraju nužno tamo i ostati.
"Očito je da ne trčim po kući s čipkastim rukavicama i zapravo ne spremam kutiju s nakitom u hladnjak, iako neki ljudi na internetu iskreno misle da radim takve stvari, što je stvarno smiješno. Ali željela sam da bude zabavno", rekla je Lynzi Judish.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....