U svijetu kupaonske opreme i sanitarija dizajnerski brend tvrtke Hansgrohe, Axor, bez sumnje zauzima vodeće mjesto. Već više od 20 godina brend Axor surađuje s brojnim poznatim svjetskim dizajnerima, mijenjajući, svakom svojom novom kolekcijom, naš pristup i pogled na kupaonicu.
Nekada je, naime, ta prostorija bila poprilično zanemarena i ljudi su mislili da prilikom njezina uređenja i opremanja nema mjesta nekim novitetima i eksperimentiranjima. No, to već godinama nije tako. Prvi je na to još 90-ih godina “upozorio” francuski dizajner Philippe Starck koji je, upravo za brend Axor, osmislio prvu dizajnersku kupaonicu i time, možemo slobodno reći, pokrenuo pravu revoluciju u ovom segmentu.
Njegova kolekcija sadržavala je prvu miješalicu za umivaonik s joystick ručkicom, detalj koji je danas dostupan na svakom koraku. Uslijedile su sjajne kupaonske kolekcije i drugih poznatih dizajnera. Za Axor su tako dizajnirali Jean-Marie Massaud, Patricija Urquiola, Ronan i Erwan Bouroullec, Oki Sato iz japanske tvrtke Nendo, Tom Schönherr i Andreas Haug iz njemačke tvrtke Phoenix Design, Sofia Lagerkvist, Charlotte von der Lancken i Anna Lindgren iz tvrtke Front te Antonio Citterio.
Estetska privlačnost
A upravo je ovaj posljednji dizajner napravio najnoviju kupaonsku kolekciju za brend Axor naziva Axor Citterio E koja je prošli mjesec ekskluzivno predstavljena u Milanu. Kada bi se ova kupaonska kolekcija trebala opisati u nekoliko riječi, one bi sigurno bile – estetska privlačnost, sofisticiranost, funkcionalnost i zavidna tehnička inovativnost. – Naša uspješna suradnja s Antoniom Citterijem počela je prije nekih 14 godina i od tada traje jedno divno prijateljstvo koje je urodilo s nekoliko genijalnih kupaonskih kolekcija – kaže Philippe Grohe, direktor brenda Axor.
Kraljevski osjećaj
– Kolekcija sadrži 37 proizvoda koji dizajnom uspješno kombiniraju moderno i urbano, sa secesijom. To je sretan spoj raznih stilova. Osim toga, trudio sam se da cjelokupni dojam ne bude pretenciozan, a opet da kupaonica na prvi pogled ostavi snažan dojam.
Kolekcija sadrži čak 37 proizvoda glatkih oblika, čistih linija i visokokvalitetnih materijala
Zato, od miješalica za umivaonik, preko miješalica za kadu i tuš te do kupaonskih dodataka, dominiraju glatki oblici, čiste linije i plemenite površine – ističe poznati talijanski dizajner Antonio Citterio i napominje kako je glavni cilj ove kupaonske kolekcije bio stvoriti prihvatljiv luksuz, dakle omogućiti korisniku da se osjeća kraljevski u svojoj kupaonici, bez obzira gdje živio i koliko njegova kupaonica bila velika. – Jednostavno upravljanje količinom vode i temperaturom jako je važna odlika cijele kolekcije; i kod miješalica za umivaonik, i kod miješalica za tuš i kadu. U njihovim arhetipskim formama različite ručke za upravljanje sugeriraju koja je njihova namjena.
Tu smo razmišljali o hotelskim sobama, kada često gost ne zna koji ventil pod tušem služi za koju namjenu. Zato smo dizajnirali modul za podžbuknu ugradnju tuševa, koji u jednom komadu sadrži termostat za namještanje temperature, ventil za prebacivanje na odabir ručnog ili nadglavnog tuša te ventil za otvaranje i zatvaranje vode i upravljanje količinom vode. Svaki od ovih ventila drugačijeg je oblika i svojom formom jasno sugerira namjenu – zaključuje Citterio.
Ako vam se svidio ovaj članak, molimo vas da ga podijelite!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....